Kulinarinės laidos „Skanus gyvenimas“ vedėja ir tinklaraštininkė Ilona Juciūtė prieš metus įgyvendino savo svajonę ir išleido „Beriu“ prieskonių liniją. Neseniai asortimentą papildė ir kava „Geriu“, o pati moteris džiaugiasi, kad kiekvienas produktas jau atrado savo pirkėją ir tapo jiems paskata dažniau užsukti į virtuvę.
Šį šeštadienį „Lietuvos ryto“ televizijos žiūrovus prie ekranų kvies penktąjį sezoną skaičiuojanti laida „Gyvenimas versle“, kurioje uždangas į nematomą savo industrijų pasaulį praskleidžia jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai, už kurių sėkmingų verslo istorijų yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai. Šios savaitės laidos herojė – TV laidos „Skanus gyvenimas“ vedėja, prieskonių „Beriu“ ir kavos „Geriu“ kūrėja Ilona Juciūtė.
„Produktui vieneri metai yra labai mažai, bet aš džiaugiuosi, kad mano ta svajonė, kurią įgyvendinau, atrado savo pirkėją ir galiu sakyti, kad pataikiau, nes šie prieskoniai jau yra daugelio namuose ir kažkam tai tapo priežastimi užsukti į virtuvę bei pasimėgauti, jais gardinant patiekalus“, – pasakoja žinoma moteris.
Neseniai Ilona savo produktų asortimentą papildė ir „Geriu“ kava. Moteris teigia per dieną išgerianti keturis puodelius šio gėrimo, todėl tai – neatsiejamas jos kasdienybės ritualas, išmokstant trumpam nuo nuolatinio skubėjimo sustoti ir pasimėgauti akimirka.
„Aš labai norėjau, kad kava nebūtų karti, rūgšti, kad ji būtų aromatinga ir turėtų poskonių bei ataskonių. Norėjau žaismingos kavos, kuri reprezentuotų mane. Jos yra keturių skirtingų rūšių ir kas mane seka socialiniuose tinkluose, tas žino, kad kiekvieną mielą rytą aš žadinu savo sekėjus juos motyvuodama ir įkvėpdama frazėmis „Opa“, „Kylam, draugai“, „Užsikuriam“, „Geros dienelės“. Tad kai galvojom kavą, nekilo abejonė, kokie pavadinimai turėtų būti. Visgi, ieškodama savo kavos, aš supratau, kad esu verta gerti karštą kavą, neužmirštant pasidaryto puodelio, jį atrandant tik pusdieniui praėjus. Pradėjau kava mėgautis ir būti tame momente, ilsėtis su kava“, – teigia laidos herojė.
Ilona pasakoja, kad lygiai metus užtruko tinkamų kavos pupelių paieškos. Ji pati jas kramtė, tikrino kartumą, vertino skrudinimo lygį, važinėjo į skrudyklą, esančią Lietuvoje, bei derino skonius, kol galiausiai norimas rezultatas atgulė į smagaus dizaino pakuotes.
„Jeigu mes turim svajonių ir patogiai įsitaisę svajojam, kada jos išsipildys, tai noriu jus nuraminti, kad jos neišsipildys. Dėl savo svajonių reikia įdėti daug darbo ir tikslingai link jų eiti“, – patarimu dalinasi moteris.
Pastaruoju metu Ilonos gyvenimas kupinas permainų. Viena jų – nauja laida „Lietuvos ryto“ televizijoje, kurioje ji su žiūrovais dalinasi ne tik gardžių patiekalų receptais, bet ir supažindina su įdomiais žmonėmis bei jų jautriomis asmeninėmis istorijomis.
„Man labai gera, kad tą laidą filmuojam mano namuose, kuriuos aš sunkiai susikūriau po skyrybų ir pas mus laidoje nėra jokio scenarijaus. Atvyksta žmonės, kurie nėra labai žinomi, jie yra mano sekėjai, mano draugai, kurie įkvepia mane ir mes pradedam nuo to, kaip sekasi, ir aš nežinau, kuo pasibaigs pokalbis. Dažniausiai mes dalinamės didžiausiais išgyvenimais, jautriausiais momentais arba gyvenimo pergalėm. Mes verkiam ir iš džiaugsmo, ir iš akimirkos jautrumo“, – pasakoja Ilona.
Kita laidos tema pakvies susipažinti su Živile Baltulionyte. Moteris daugiau nei 20 metų dirba komunikacijos bei marketingo srityje ir nors save yra išbandžiusi nuo maisto pramonės iki filmų industrijos, jau šešerius metus ji vienos didžiausių automobilių prekybos bendrovių Baltijos šalyse „Inchcape Lietuva“ komandos dalis.
„Turime didelę marketingo komandą, bet prie visų projektų prisijungia visi įmonės darbuotojai. Mūsų marketingo strategijoje svarbiausias dalykas yra klientų emocija, todėl didelį dėmesį skiriame renginiams, kurie didina klientų lojalumą, supažindina su produktais, įveda į svarstymo etapą. Nepabandęs, greičiausiai, nenusipirksi automobilio, tad renginio būdu mes galime klientui leisti išbandyti automobilį, pabendrauti su kitais klientais, kurie jau važinėja tuo automobiliu ir suteikti įvairiapusę patirtį“, – laidoje teigia Živilė.
Moteris pasakoja, kad įmonė investuodama į renginius, kartu investuoja ir į klientų lojalumą bei bendruomeniškumą, kuris atsiperka. Tuo pačiu jie prisideda ir prie socialinių akcijų, rengia edukacijas, mokinančias žmones saugiai vairuoti ir sąmoningai elgtis kelyje, o artėjant Kalėdoms, jau ne pirmus rengia šventę ne tik klientams, bet ir jų šeimoms.
„Renginių turėjome be galo daug, bet vienas iš įspūdingiausių – „BMW vaikų Kalėdos“. Praktiškai kiekvienais metais mes gruodžio mėnesį sukviečiame į tris atstovybes klientus su šeimomis, vaikais, sugūžėja 500 šeimų, kurios visą dieną pramogauja salonuose su mūsų darbuotojais“, – smagia iniciatyva dalinasi pašnekovė.
Trečiasis laidos siužetas papasakos Arūno ir Agnės Noselių šeimos verslo istoriją, visai neseniai ant Dusios ežero kranto atvėrus poilsio ir pramogų komplekso duris, kviečiančius lankytojus mėgautis ne tik įspūdinga gamta, bet ir išskirtinėmis paslaugomis bei svetingumu.
„Mes ieškojom tokios vietos, kur galėtume patys ilsėtis, o vėliau kilo idėja ir žmonėms tą pasiūlyti. Visi, kas gyvena Lazdijų rajone, žino, kad Dusia yra numeris vienas. Būtent šita vieta yra ilguma į ežerą ir pamačius vaizdą, kuris nors tuo metu buvo apaugęs, regėjau viziją, kad iš šios vietos atsiveria visas ežeras. Norėjome ne tik nuomoti namelius, bet ir sukurti visą kompleksą, tinkamą šventėms ar pasibuvimui, su pirtimi ir veiklomis, kad būtų ką veikti ne tik vasarą, bet ir rudenį ar žiemą“, – sako Arūnas.
Kompleksas „Dusia Resort 777” rugsėjo mėnesį su kviestiniais svečiais atšventė savo oficialų atidarymą ir nors tai tik pradžia, šeimininkai jau mintyse galvoja apie plėtrą: dviračių, paspirtukų, elektrinių motorolerių nuomą, žaidimų kambarį, sporto salę ir pirtį su baseinu.
„Šiuo metu siūlom du namelius apsistoti, salę šventėms, maitinimą, personalą. Rūpinamės viskuo, nuo stalo puošybos ar fejerverkų, iki atlikėjų parinkimo. Visuomet su užsakovu derinamės, koks yra jo biudžetas ir ką jis nori išvysti“, – teigia Agnė.
Abu šios vietos savininkai kilę iš Lazdijų, todėl niekad negalvojo kažkur kitur pradėti šeimos verslo. Pasak jų, Dzūkijos kraštas jiems yra gražiausia vieta šalyje, kurios grožį pamatyti kviečia ir kitus.
„Mums čia viskas pažįstama, didmiesčiuose būtume svetimi, o čia, kadangi gimę ir užaugę, viskas yra mums žinoma: aplinka, turistų srautai. Mes kaip tik norime, kad iš didmiesčių atvyktų į rajoną. Dzūkijos kraštas, mano nuomone, gražiausias Lietuvoje ir norime, kad žmonės čia atvyktų, pamatytų tiek Dusios, tiek regioninio parko grožį“, – tikina Arūnas.
„Gyvenimas versle“ – jau penktąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.