-6.4 C
Panevėžys
Trečiadienis, 12 vasario, 2025

S. Skvernelis: „Lietuvos geležinkeliai“ bus „vakarietiška“ įmonė atnaujinta

S. Skvernelis.

Premjeras Saulius Skvernelis sako, jog valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ bus „vakarietiška“ įmonė, teikianti naudą valstybei. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad skaidrios ir efektyviai veikiančios įmonės standartus geležinkeliai gali pasiekti per šią Vyriausybės kadenciją.

„Aš manau, jog („Lietuvos geležinkelių“ – BNS) laukia normalios, vakarietiškos, skaidriais principais valdomos, pelningos ir duodančios didžiulę pridėtinę vertę valstybei įmonės ateitis“, – pirmadienį po susitikimo su R.Masiuliu ir geležinkelių vadovu Mantu Bartuška žurnalistams sakė S.Skvernelis.

Premjeras tiksliai neįvardino, kada „Lietuvos geležinkeliai“ gali pasiekti „vakarietiškus“ standartus.

„Aš manau, kad pirmieji žingsniai yra padaryti, kai kalbame apie įmonės valdymą. Orientuojamės į visišką politinį nepriklausomumą nuo suformuotos valdybos. Pagrindinis šios įmonės tikslas yra efektyvumas ir uždirbama pelnas. Dar reikia žiūrėti, kad būtų ieškoma naujų rinkų ir klientų“, – teigė S.Skvernelis.

Premjeras teigė, kad praėjusi Vyriausybė tikriausiai neturėjo noro modernizuoti „Lietuvos geležinkelių“ veiklą.

„(Praėjusi Vyriausybė – BNS) matyt nenorėjo. Atsakymas labai paprastas. Turbūt nebuvo noro arba buvo kitoks mąstymas ir matymas. Aš manau, kad mes neturime pasirinkimo, kai kalbame apie visas valstybės valdomas įmones“, – kalbėjo S.Skvernelis.

R.Masiulis žurnalistams sakė, kad „vakarietiškus“ skaidrumo ir efektyvumo standartus „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų pasiekti per šią Vyriausybės kadenciją.

„Dabar po truputį renkama nauja administracija, nauji vadovai su vakarietiška patirtimi ir norima iš tokios post-sovietinės įmonės padaryti modernią, europietišką įmonę. Manau, kad per pirmus metus matysis jau kažkokie rezultatai, bet per kadenciją matysime veikiančią gerą bendrovę“, – teigė susisiekimo ministras.

Jo nuomone, dabar pagrindinė užduotis yra efektyvinti „Lietuvos geležinkelių“ veiklą ir gerinti jos valdymą.

„Mes matėme, kad įmonė buvo prastai valdoma, daugybė skandalų. Viešųjų pirkimų tarnyba turėjo daug nuogastavimų dėl neskaidriai vykdomų pirkimų ir vidinių sandorių, todėl geležinkeliuose buvo daromos permainos pirmoje eilėje ir viską reikėjo keisti kuo greičiau“, – sakė R.Masiulis.

Naujuoju susisiekimo ministru pradėjus dirbti R.Masiuliui iš „Lietuvos geležinkelių“ vadovo posto pasitraukė ilgametis įmonės vadovas Stasys Dailydka. Gruodžio viduryje bendrovės vadovu paskirtas M.Bartuška, iki tol vadovavęs bendrovei „Klaipėdos nafta“. Po to iš pareigų atleisti trys „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojai, pakeistos bendrovės ir jos valdomų antrinių įmonių valdybos, įgyvendinti kiti bendrovės valdymo pokyčiai.

bns


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

LTG ir muitinė stiprina bendradarbiavimą

JP Redakcija

I. Šimonytė: „Lietuvos geležinkeliams“ atsisakyti vežti baltarusiškas trąšas būtų paprasčiausias sprendimas

JP Redakcija

„Lietuvos geležinkeliai“ teisėsaugos prašo ištirti galimus mėginimus apeiti sankcijas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads