19.8 C
Panevėžys
Pirmadienis, 17 birželio, 2024

Š. Keserauskas: dar sprendžiama, ar tirti „Ekspress Grupp“ ir „Lrytas“ sandorį

AutoriusErika Alonderytė-Kazlauskė (bns)Fotodelfi
Š. Keserauskas.

Konkurencijos taryba dar sprendžia, ar savo iniciatyva vertinti sandorį, kai „Delfi“ naujienų portalus Baltijos šalyse valdanti Estijos žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp“be tarybos leidimo įsigijo naujienų portalą lrytas.lt. 

„Dar analizuojame situaciją, jei matysime, kad yra poreikis intervencijai, atlikti gilų tyrimą, tada tai padarysime, bet kol kas mes vertiname“, – interviu BNS sakė tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas.

Anot jo, tarybai apie sandorį nebuvo pranešta, nes, šalių vertinimu, nebuvo tokios pareigos, tačiau taryba tai dar įvertins.

„Pareiga pranešti atsiranda tada, kai besijungiančios įmonės viršija tam tikras bendrųjų pajamų ribas. Tai, kad jos nepranešė, suprantame, kad įsivertino, kad pareigos nebuvo. Bet tą mes dar patikrinsime iš savo pusės“, – teigė Š. Keserauskas.

„Kitas dalykas, net kai nėra pareigos panešti įmonėms, mes galime įpareigoti jas pranešti, jeigu turime pagrindo manyti, jog dėl tokio susijungimo konkurencija rinkoje reikšmingai būtų apribota. (…) Jei tokių įtarimų būtų, tada turime vienerius metus nuo sandorio, per kuriuos galime įpareigoti šalis pranešti apie tą sandorį“, – kalbėjo konkurenciją prižiūrinčios institucijos vadovas.

Gruodį pranešta, jog „Ekspress Grupp“ iš bendrovės „Lietuvos rytas“ už neskelbiamą sumą įsigijo naujienų portalą lrytas.lt. Sutartis pasirašyta dėl antrinės „Lietuvos ryto“ įmonės „Lrytas“ 100 proc. akcijų įsigijimo.

Skelbta, kad sandoris apima tik lrytas.lt internetinę platformą ir neįtraukia „Lietuvos ryto“ spausdintų leidinių. Portalas atskirtas nuo spausdinto laikraščio redakcijos ir toliau veiks kaip atskira žiniasklaidos priemonė.

36 proc. bendrovės „Lietuvos rytas“ akcijų valdo Beno Gudelio valdoma „Big Group“, 26,5 proc. – Gedvydas Vainauskas, 13,2 proc. – Vidmantas Strimaitis, likusi dalis priklauso smulkiesiems akcininkams.

„Ekspress Grupp“ „Delfi“ savininke tapo 2007 metais. Be to, grupė Lietuvoje valdo reklamos tinklą „Digital Matter“ valdančią įmonę „Videotinklas“.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Delfi“ tapo Europos faktų tikrinimo standartų tinklo nariu

confident-noyce

T. Balžeko ir partnerių valdoma „4 Bees“ tampa vienintele „15min“ akcininke

confident-noyce

Registrų centras: šiemet NT sandorių sudaryta beveik 15 proc. mažiau nei pernai

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau