Rudens sezoną laikas prie TV pailgėjo 40 minučių

AutoriusJPFotoFREEPIK.COM

Rudeniop žiūrovai ima vėl praleisti daugiau laiko prie TV ekranų – spalį Lietuvos gyventojas per parą prie televizijos praleido vidutiniškai 3 val. 50 min., t. y. 40 min. daugiau nei vasarą. Pagausėjusį žiūrovų būrį TV kanalai pasitiko audringa konkurencija, rodo „Kantar“ duomenys.

Laikas prie TV išaugo penktadaliu

Ir šiais metais stebima tendencija, kad šąlant orams ir trumpėjant dienoms, TV auditorijos ir laikas prie TV ekranų smarkiai auga. Nuo vasaros laikas prie ekranų padidėjo nuo 3 val. 12 min. iki 3 val. 50, tai yra penktadaliu.

„Palyginti su šia vasara, laiko prie ekranų jau praleidžiama geru pusvalandžiu daugiau, tikėtina, kad nuo šio šeštadienio įvedamas karantinas šį laiką dar labiau pagausins, o piką, prognozuojame, pasieks, lapkričio-gruodžio mėnesiais“, – sakė Lina Petraitienė, „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Lyderiai lieka tie patys

Lietuvos TV rinkos lyderiai, „Kantar“ duomenimis, išlieka tie patys: TV3, LNK ir LRT Televizija.

„Kiekvieno iš šių kanalo auditorijos dalis (share) svyruoja tarp 13-15 proc. viso žiūrėto laiko, tad konkurencija tarp šio topo trejetuko išlieka stipri. TV3 santykinai aukštesnius auditorijos rodiklius turi darbo dienomis su savo žinių laidomis, taip pat geras pozicijas užima jų įsitvirtinusi penktadienio šeimos filmo tradicija; LNK laimi sekmadieniais su sėkmingai startavusiu muzikiniu „Kaukės“ projektu, tvirtai atrodo su pokalbių ir TV žurnalų laidomis; o LRT Televizijai daug reitingo taškų pelno sporto varžybos ir pramoginės laidos  „Auksinis protas“ ir „Šok su žvaigžde“, – stipriausius rudens TV sezono starto momentus vardijo L. Petraitienė.

Kone trečdalis topo tenka filmams

Pasak jos, daugiausia pozicijų TOP20, šešios (t. y. beveik trečdalis), šį rudenį tradiciškai tenka filmams. TOP trejetuke patenka transliacijos iš filmų, pramoginių laidų ir žinių kategorijų. Į dešimtuką patenka TV žurnalai ir pokalbių laidos bei sporto rungtynių transliacijos.

„Analizuojant šio rudens starto topą, matome, kad aukštą 10 proc. reitingą sugeba pasiekti įvairaus formato transliacijos – tai gali būti ir žinios, ir muzikinis projektas, ir filmas. Vis dėlto, filmai panašu kol kas atneša topui daugiausia reitingų taškų“, – sakė L. Petraitienė.

„Kantar“ Media Day šių metų tyrimo duomenimis, TV ekranams tenka 41 proc. viso medijų laiko.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Prisimenant D. Maradoną: legendinė „Dievo ranka“ LRT PLIUS eteryje

confident-noyce

L. Somov apie Panevėžį: „Grįžti į gimtinę ir pastebi, kad kai kurie dalykai nesikeičia“

confident-noyce

M. Žiedas: dabar socialinių medijų pasaulyje yra labai lengva patekti į burbulą

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau