7.8 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 18 balandžio, 2024

RRT: pernai el. ryšių paslaugų teikėjai vartotojams kompensavo 11 tūkst. eurų

AutoriusELTAFotoFREEPIK.COM

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) 2023 metais išnagrinėjo 380 vartotojų kreipimųsi dėl su elektroninių ryšių paslaugų teikėjais kilusių ginčų dėl elektroninių ryšių paslaugų sutarčių vykdymo. Palyginti su 2022 metais, išnagrinėtų ginčų skaičius išliko panašus. Tokius vartotojų ginčus su paslaugų teikėjais RRT nagrinėja neatlygintinai.

Iš 380 kreipimųsi net 189 vartotojų reikalavimai (50 proc.) buvo tenkinti (ar iš dalies tenkinti) arba situacijos išsisprendė taikiai.

„Dažniausiai ginčai buvo susiję su UAB „Tele2“ veiksmais, tokių išnagrinėjome 149. Dėl ginčų su UAB „Bitė Lietuva“ į mus kreipėsi 104 vartotojai, o dėl Telia Lietuva, AB – 74“, – pranešime nurodė laikinai einanti RRT Teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vadovės pareigas Aridana Jurčiukonienė.

Pasak jos, kaip ir anksčiau, daugiausia ginčų kilo dėl sutarčių nutraukimo ir sutarčių, kuriose buvo nustatytas minimalus naudojimosi paslaugomis laikotarpis, nutraukimo pasekmių.

„Pavyzdžiui, suteiktų nuolaidų paslaugoms ar įrangai grąžinimo. Dar 27 proc. – dėl užmokesčių už elektroninių ryšių paslaugas taikymo“, – aiškino A. Jurčiukonienė.

Daugiau nei pusė kreipimųsi, t. y. 204 iš 380, buvo dėl mobilaus kalbinio ryšio paslaugų, 130 – dėl interneto prieigos paslaugų (mobiliojo ar fiksuotojo ryšio) teikimo.

„Po mūsų sprendimų paslaugų teikėjai vartotojams kompensavo (grąžino, nereikalauja) daugiau nei 11 tūkst. Eur“, – pabrėžė A. Jurčiukonienė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Prekių ir paslaugų kainos sausį padidėjo 0,3 proc.

confident-noyce

Atnaujintas Panevėžio miesto interaktyvus paslaugų žemėlapis

confident-noyce

Gruodį prekių ir paslaugų kainos sumažėjo 0,5 proc.

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau