10.4 C
Panevėžys
Antradienis, 22 balandžio, 2025

„Rail Baltica“ skelbia pagrindinės linijos statybos darbų viešąjį pirkimą iki Kauno

Autoriusjp
Fotobendrovės

Jonavos rajone vykstant 46,3 km pagrindinės greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ sankasos ir inžinerinių statinių (tiltų, viadukų, praginų, pralaidų) statyboms, skelbiami naujo ruožo viešieji pirkimai, sujungsiantys liniją Šveicarija–Žeimiai–Šėta–Ramygala su Kauno miestu.

Ruožas Kaunas–Šveicarija yra 18,9 km ilgio, tačiau dėl savo dydžio ir sudėtingumo skaidomas į atskiras dvi dalis – 10,4 ir 8,5 km ilgio ruožus.

„Pajėgus rangovas gali atlikti visus statybos darbus arba konkursus gali laimėti du rangovai. Pasirinkta strategija didina konkurencingumą ir mažina projekto įgyvendinimo rizikas. Nuolat konsultuojamės su rinkos dalyviais, stebime jų pajėgumus ir viešųjų pirkimų planą sudarome taip, kad vėliau pasirašytos sutartys būtų kuo sėkmingiau įgyvendinamos“, – kalbėjo už „Rail Baltica“ projekto statybas Lietuvoje atsakingos bendrovės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.

Naujasis ruožas prisijungs prie esamos europinės vėžės, kuri jau dabar jungia Lenkiją ir Kauną (Palemoną). Palemono stotyje tęsiant europinės vėžės statybas link Latvijos, Kaunas bus tiesiogiai sujungtas su Panevėžiu. Kauno mieste suplanuotas „Rail Baltica“ Kauno mazgas, iš kurio bus atsišakojama ir į Vilnių. Numatoma, kad Kaunas bus vienas svarbiausių viso „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio centrų, o tai miestui atneš daug socialinių ir ekonominių naudų.

Šiemet taip pat ketinama skelbti viešuosius pirkimus statybų linijoms nuo Ramygalos iki Berčiūnų (24,5 km) ir nuo Berčiūnų iki Joniškėlio (12,4 km), viso tai sudarys 114 km ruožą, kuriame jau bus vykdomi darbai.

Statybos darbai nuo Jonavos link Kauno turėtų prasidėti šių metų antroje pusėje.

„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse sieks 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ministras: „Rail Baltica“ projektui svarstoma skolintis su ES paramos garantija

JP Redakcija

Beveik visoje „Rail Baltica“ atkarpoje įvertintas poveikis aplinkai

JP Redakcija

Ministerija ragina užbaigti projektą „Rail Baltica“ iki 2030 metų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads