Prieš šventes gyventojai iš pašto lentynų šluoja vėliavas ir tautinę atributiką

Prieš šventes gyventojai iš pašto lentynų šluoja vėliavas ir tautinę atributiką

JP / JP nuotr.

Artėjant Valstybinėms šventėms, tautinės atributikos pardavimai Lietuvos pašte padidėja iki 6 kartų – tai atskleidė vasario pradžioje surinkta informacija. Pasak įmonės Pardavimų ir rinkodaros vadovo Norberto Žiobos, tam įtakos gali turėti ir didėjantis tautinis sąmoningumas, ir tinkama tokių prekių distribucija.

„Be išaugusių standartinių pašto prekių (vokų ir pakavimo reikmenų) pardavimų, pernai Lietuvos pašto mažmeninėje prekyboje gerą tendenciją pademonstravo tautinės atributikos paklausa – 2018 m., lyginant su 2017 m., šie pardavimai išaugo net 143 proc. ir sudarė 383 tūkst. Eur. Kaip rodo mūsų surinkti duomenys, pašto klientai pernai tuo pačiu metu mielai pirko tradicines valstybines ir Lietuvos istorines vėliavas su Vyčiu, medines vėliavėles ir kito formato trispalves – jų buvo įsigyta net 22 tūkst. Tačiau per valstybines šventes ne tik jos buvo graibstomos – pernai dešimtimis tūkstančių pardavėme ir kitos tautinės atributikos: magnetukų, įvairių ženkliukų, tušinukų ir apyrankių su tautine simbolika, net gintaro dirbiniai buvo itin paklausūs. Nors tokiems geriems pardavimų rezultatams įtakos galėjo turėti aktyvi Valstybės šimtmečio komunikacija, pastebime bendrą augančio patriotiškumo ir didžiavimosi savo valstybe tendenciją. Be to, nemenką indėlį turėjo mūsų pasirinkta tikslinė šio asortimento distribucija, nes tokio pobūdžio prekes paskirstome didžiausius žmonių srautus patiriančiuose pašto skyriuose – prekybos centruose ir  šalia turistinių maršrutų“, – sako N. Žioba.

Pasak jo, pakitę vartotojų pirkimo įpročiai atskleidžia ne tik augančią tautinę savimonę, bet ir saviugdos poreikį – 2018 m. knygų pardavimai Lietuvos pašto skyriuose didėjo 35 proc.

BIC

„Be iš lentynų šluojamos tautinės atributikos pastebime ir kitą pardavimų pokytį – itin populiarios tampa įvairios vaikiškos bei saviugdos knygos – 2018 m. pašte jų parduota daugiau nei 350 tūkst. ir skaičiai kasmet auga: pernai buvo parduota po 50 tūkst. vnt vaikiškų lavinamųjų ir spalvinimo knygelių, 25 tūkst. pasakų knygų ir 20 tūkst. žinynų bei enciklopedijų. Populiarėja pedagoginės knygos vaikų auklėjimo tematika – jų per praėjusius metus parduota daugiau nei 5 tūkst. vienetų, tačiau neatsilieka ir suaugusieji – savišvietai ir saviugdai mūsų klientai įsigijo 10 tūkst įvairių psichologinių knygų. Kad ir kaip būtų prognozuojama, spausdintas žodis nemirė ir jo nepakeitė technologijos – daugumai vis dar mielesnė klasikinė knyga iš popieriaus“, – pastebi Lietuvos pašto Pardavimų ir rinkodaros vadovas N. Žioba.

Lietuvos pašto duomenys rodo, kad be minėtų prekių pašto skyriuose klientai masiškai perka įprastas pakavimo medžiagas (baltus vokus, siuntinių dėžes) ir ne tokias įprastas: burbuliniu popieriumi impregnuotus vokus, specialias tūtas siųsti aplinkos poveikiui jautriems piešiniams, nuotraukoms ar dokumentams, pakavimo granules, burbulinius lakštus ir kitas pakavimo priemones.

Pasak N. Žiobos, per 2018 m. buvo parduota daugiau nei 2 mln. įvairiausių vokų, daugiau nei 200 tūkst. pakavimo dėžių ir 500 tūkst. įvairiausių pakavimo medžiagų.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.