Šiandien, prekybos centre „RYO“, nuo pat ryto – neįtikėtinas šurmulys ir nusidriekusios eilės. Viskas dėl naujai atsidariusios ir natūraliais eterinių aliejų aromatais kvepiančios parduotuvės aromáma.
Ypatingi pasiūlymai
Prekinio ženklo aromáma vadovas Remigijus Velička džiaugėsi aštuntosios fizinės parduotuvės atidarymu.
„Kaip visada, firminės parduotuvės atidarymo šventę padeda kurti ir specialūs pasiūlymai: visai aromáma laboratorijoje pagamintai produkcijai šiandien ir rytoj taikome 20 proc. nuolaidą, klientai vaišinami levandų limonadu, skanumynais, vyksta loterija be pralaimėjimo“, – šiandienos pasiūlymais dalijosi verslininkas.
Mylimi klientai
Besidžiaugdamas gausiomis panevėžiečių eilėmis, R. Velička dėkojo ištikimų klientų ratui.
„Džiaugiamės, kad turime tokį būrį ištikimų klientų, kuriuos mes labai mylime ir vertiname. Labai laukiame visų, visų. O kiekvienas apsilankęs neišeis be dovanų“, – kalbėjo jis.
„Tai mums naujas etapas. Nuotaikos geros, nors suprantame, kad tai naujas įsipareigojimas. Vis dėlto, smagu, kad aromáma plečiasi, o taip plėsdami tinklą, galime būti arčiau savo klientų. Mums be galo smagu ir todėl, jog klientai atidarymo proga atneša atvirukus, gėlių puokštes. Mums tai didelis įvertinimas!“, – džiaugėsi vyras.
Dirba su mylimu prekės ženklu
Panevėžietė aromáma konsultantė Ieva džiaugėsi gavusi galimybę dirbti su mylimu prekiniu ženklu. „Labai geros nuotaikos. Jaučiu, kad šiandien – didelė šventė. Visos klientės nuostabios – šypsosi, džiaugiasi atidarymu. Visada buvau aromáma klientė, o dabar esu ir konsultantė, galinti papasakoti apie prekes iš asmeninės patirties“, – atviravo konsultantė.
Džiaugiasi nauja parduotuve
Dviejų vaikų mama Rasa, apsilankiusi aromáma atidaryme, dalijosi teigiamais įspūdžiais apie naująją parduotuvę.
„Iki šiol buvau virtuali klientė, kuri produktus pirkdavo internetu, tačiau parduotuvės atsidarymas mūsų mieste – man labai džiugi naujiena. Smagu apsilankyti bei su produkcija susipažinti iš arti, pauostyti ir t. t. O dar smagiau, kad šiandieną iš parduotuvės su vaikais išėjome su dovanomis!“, – sakė ji bei pasidalino pirkinių krepšelio turiniu, kuriame – parduotuvės bestseleris „Baubukas“, balzamas „Kranklys“ ir oro gaiviklis „Dėdė miegas“.
Kita klientė, Meilė, taip pat įsigijo „Baubuką“ bei rozalinų eterinį aliejų. „Esu „Baubuko“ ištikima pirkėja, nes mano vaikui tai geriausiai padeda nuo slogos, – teigė moteris. – aromáma parduotuvės atidarymas man šventė. Dabar atėjau viena, nes labai norėjau būti viena iš pirmųjų klienčių, o vėliau dar grįšiu kartu su draugėmis.“