Ar kada susimąstėte, kodėl parduotuvėje jūsų akis pirmiausia užkliūva už tam tikro produkto? Dažniausiai dėl to kalta – pakuotė. Būtent ji sudaro pirmąjį įspūdį apie gaminį. Dėl to, kuriant produktą ir prekės ženklą, jokiu būdu nereikėtų pamiršti įpakavimo – skirkite jam pakankamai dėmesio. Kaip tik šiame straipsnyje apžvelgsime, dėl kokių dar priežasčių įpakavimas yra toks svarbus kriterijus.
Apsaugo gaminį
Viena pagrindinių pakuotės paskirčių – apsaugoti produktą. Ne paslaptis, jog iki gaminiui pasiekiant parduotuvės lentynas, jis yra sandėliuojamas ir transportuojamas. Kad šių procesų metu nebūtų pažeidimų, reikalinga tvirta ir patikima pakuotė. Ji užtikrina, jog gaminys yra apsaugotas nuo žalos ir jog pirkėjui jis veiks taip, kaip buvo numatyta gamintojo.
Suteikia informaciją
Dažnai ant produkto įpakavimo galima rasti etiketes, kuriose pateikta visa reikiama informacija apie jį. Ar tai būtų sudėtis, maistinė informacija, ar instrukcijos, kaip produktą paruošti ir naudoti – tai leidžia pirkėjui geriau susipažinti su preke. Kuo geriau pirkėjas supranta, kas yra pakuotėje, tuo didesnė tikimybė, jog jis tai nusipirks ir bus patenkintas pirkiniu.
Tad, jei norite paeksperimentuoti, kokią papildomą informaciją galėtumėte pateikti pirkėjams, geras įrankis tam – etikečių spausdintuvai. Jų pagalba labai greitai ir kokybiškai patys pasigaminsite etiketes.
Pritraukia pirkėjus
Norint, jog kuriamas produktas būtų sėkmingas, labai svarbu pritraukti klientus ir paskatinti juos jį išbandyti. Gražaus dizaino pakuotė gali būti kaip tik tai, kas padės visa tai pasiekti. Įpakavimui gaminti pasirinkite aukštos kokybes medžiagas, o taip pat tinkamą jo stilių bei spalvas, kurios galėtų patikti vartotojams. Pavyzdžiui, jei produktas, skirtas jaunimui, nepabijokite ryškių spalvų ar neįprasto pakuotės dizaino. Nepamirškite, jog ji – produkto ir viso prekės ženklo atspindys.
Leidžia išsiskirti iš kitų produktų
Kadangi panašūs produktai yra grupuojami ir sustatomi šalia vienas kito parduotuvių lentynose, pasirūpinkite, jog jūsų gaminio pakuotė vienaip ar kitaip išsiskirtų iš konkurentų. Atlikite rinkos tyrimą ir apžiūrėkite, į kokias pakuotes yra pakuojami panašios paskirties produktai. Tai leis geriau suprasti, ką reikėtų padaryti, norint išsiskirti iš konkurentų.
Tam galite pasitelkti įdomias spalvas, šriftą, stilių ar neįprastas medžiagas įpakavimui.