19.7 C
Panevėžys
Pirmadienis, 24 birželio, 2024

Prasmingos Panevėžio kolegijos studenčių idėjos keliauja į mokyklas

AutoriusJPFotoORGANIZATORIŲ
Neringa Šiaudikienė ir Rasmina Uščiauskienė.

Prasmingos Panevėžio kolegijos Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studenčių baigiamųjų darbų idėjos tampa inovatyviais ugdymo metodais.

Panevėžio kolegijos Socialinių mokslų fakulteto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos studentai apsigynė baigiamuosius darbus, kurie vainikavo visų studijų metų darbą, apibendrino įgytą patirtį bei profesines žinias. Tyrėjo veiklą išbandę studentai, analizavo aktualias pedagogines problemas, pristatė atliktų tyrimų rezultatus.

Didelį įspūdį paliko aukščiausiais balais įvertinti Rasminos Uščiauskienės ir Neringos Šiaudikienės darbai (vadovė lektorė Daiva Ramanauskienė).

Rasminos Uščiauskienės darbo tema – Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių sensorinės integracijos sutrikimų, ugdymo ypatumai. Studentė ištyrė sensorinės integracijos sutrikimų turinčių vaikų ugdymosi patirtis, išanalizavo ugdymosi procese išryškėjusius sunkumus ir pasiūlė jų sprendimus. Rasmina pristatė praktiškai išbandytą originalų sensorinės dietos metodą, jo efektyvumą, pagrįsdama atlikto tyrimo rezultatais. Autorės teigimu, sensorinės dietos metodas gali padėti išspręsti didelę dalį problemų, kylančių sensorinių sutrikimų turintiems  vaikams.

Baigiamųjų darbų vertinimo komisija rekomendavo absolventei sukaupta patirtimi ir įžvalgomis pasidalinti su ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogais.

Sensorinės dietos metodo taikymo etapai (idėjos autorė stud. Rasmina Uščiauskienė).

Neringos Šiaudikienės baigiamasis darbas Emocinio intelekto ugdymo metodų taikymas lopšelyje-darželyje atskleidė studentės brandų kūrybinį požiūrį į ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymą. Studentė, remdamasi gausiais moksliniais šaltiniais, pagrindė ankstyvo emocinio intelekto ugdymo svarbą, apibendrino emocinio ugdymo lopšelyje-darželyje praktinę patirtį, atliko empirinį veiklos tyrimą, kurio teoriniu pagrindu tapo Roberto Plutchiko (1980) jausmų ir emocijų ratas.

Darbo autorė savaip interpretavo jausmų ir emocijų rato bei spalvų sąsajas, taikydama asociatyvų metodą. Neringa pati sukūrė ir pagamino žavias medines priemones ,,Emocijų namelis“, ,,Miškelis“, ,,Pasakų rinkinys“ ir kt., veiksmingas priemones pasiūlė praktiškai išbandyti Raseinių rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, ikimokyklinukų tėvams. Jau dabar Neringos sukurtos ir pagamintos priemonės yra naudojamos ne viename lopšelyje-darželyje, jas noriai renkasi mokytojai ir tėvai.

Emocinio intelekto ugdymui skirtos priemonės (priemonių autorė stud. Neringa Šiaudikienė).

Panevėžio kolegijos dėstytojai ir socialiniai partneriai džiaugiasi, kad kolegijoje užgimusios prasmingų darbų idėjos bus plėtojamos ugdant mūsų mažuosius.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

204-iems Panevėžio kolegijos absolventams įteikti diplomai

confident-noyce

Panevėžio rajone steigiama Inžinerijos mokslų akademija

confident-noyce

Panevėžio kolegija – studijų mugėse Uzbekistane

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau