-0.3 C
Panevėžys
Antradienis, 23 balandžio, 2024

Popandeminė realybė pakeitė keliautojų įpročius – kodėl vis daugiau lietuvių keliones įsigyja internetu?

AutoriusJPFotoFREEPIK.COM

Remiantis pasaulinės duomenų platformos „Statista“ duomenimis, net 72 proc. keliautojų keliones užsisako internetu. 53 proc. apklaustųjų šį įsigijimo būdą renkasi dėl greičio, 42 proc. – dėl patrauklesnių kainų.

Panašias tendencijas pastebi ir kelionių sektoriaus atstovai mūsų šalyje. Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė sako, kad įprotį keliones pirkti internetu paskatino ir pandeminiai laikai, kuomet daugelį kasdienių veiksmų įpratome atlikti nuotoliniu būdu.

Stebime pokyčius rinkoje ir matome, kad daugėja žmonių, kurie linksta keliones planuoti bei įsigyti virtualiai. Tai įpareigoja ir turizmo verslą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių“, – pabrėžia M. Plepytė-Rainienė.

Jos teigimu, būtent dėmesys keliautojų įpročiams padėjo atrasti ir patrauklų turizmo mugės formatą.

„Jau antrus metus iš eilės Lietuvos keliautojus kviečiame į virtualią kelionių mugę „Vivattur“, organizuojamą Lietuvos turizmo asociacijos narių. Sėkmingas praėjusių metų startas parodė, kad pristatytas naujasis formatas pasiteisino, jis yra patogus keliautojams“, – pasakoja M. Plepytė-Rainienė.

Praėjusiais metais mugės internetinė svetainė sulaukė daugiau nei 54 tūkst. lankytojų, kurie domėjosi kelionių pasiūlymais. Dažniausiai jie susiplanavo keliones į Turkiją, Graikiją, Egiptą.

Šių metų mugė prasidėjo pirmadienį ir tęsis iki sausio 29 d., jos metu keliautojai vėl sau patogiu metu galės išsirinkti kelionę bei ją įsigyti neišėję iš namų.

„Kelionių planavimas iš anksto leidžia rinktis iš gausios krypčių ir viešbučių pasiūlos itin patraukliomis kainomis – bus galima ženkliai sutaupyti. O esant poreikiui, žmonės galės pasikonsultuoti su kelionių atstovais el. paštu arba telefonu“, – pristato Lietuvos turizmo asociacijos vadovė.

Mugės metu kelionių pasiūlymus pateiks mugės partneriai „Tez Tour“, „Coral Travel“, „West Express“, „Baltic Clipper“ ir kiti asociacijos nariai. Iš viso savo pasiūlymus pristatys daugiau nei 30 mugės dalyvių.

M. Plepytė-Rainienė džiaugiasi, kad „Vivattur“ neapsiriboja tik kartą metuose organizuojama virtualia kelionių muge. Šis Lietuvos turizmo asociacijos projektas taip pat kviečia turizmo sektoriaus atstovus į kitus renginius, kuriais skatinama turizmo sektoriaus plėtra, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas, kompetencijų ugdymas, žinių atnaujinimas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Šeimos gydytojas įvardijo privalumus keliaujant pavasarį: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite imunitetą

confident-noyce

Prie ekranų vaikai praleidžia ilgiau, nei manote: įveikti tėvų kontrolės nustatymus jiems – juokų darbas

confident-noyce

Rengiantis kelionei į „Euroviziją“: 6 vietos Švedijoje, kurias verta aplankyti pakeliui

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau