25 C
Panevėžys
Penktadienis, 14 rugpjūčio, 2020

Pirkėjai vertina lietuviškos kiaulienos kokybę – perka jos vis daugiau

Lietuvos pirkėjai vertina lietuviškos kiaulienos kokybę ir kasmet perka jos vis daugiau. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šiais metais lietuviškos kiaulienos nupirkta apie 7 proc. daugiau nei pernai, o vidutinė šios mėsos kilogramo kaina išliko stabili.

„Tiek kiaules auginantys Lietuvos ūkiai, tiek ir mėsos perdirbėjai kasmet vis daugiau investuoja į savo produkcijos kokybę. Tai nelieka nepastebėta ir pirkėjų – skaičiuojame, kad vien per šiuos metus lietuviškos kiaulienos paklausa išaugo 7 proc., o mūsų parduotuves lankantys žmonės nupirko jau beveik 3600 tonų Lietuvoje užaugintų kiaulių mėsos“, – vardina „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Anot jos, lietuviškos kilmės kiauliena „Maximos“ parduotuvėse sudaro 65 proc. visos šviežios kiaulienos pasiūlos. Parduotuvių lankytojai šiemet, kaip ir pernai, turi galimybę rinktis iš daugmaž 80 šviežios lietuviškos kiaulienos prekių. Pasak V. Drulienės, kiekvienas prekybos tinklo mėsos tiekėjas palaiko ryšius su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba, nuolat bendradarbiauja ir konsultuojasi. Tai užtikrina, kad ant vartotojų stalo atkeliauja tik saugi ir kokybiška kiauliena.

Šiemet absoliuti šviežios mėsos pardavimų lyderė yra lietuviška kiaulienos sprandinė be kaulų. Šviežios kiaulienos nugarinė, kumpis, mentė, sprandinė ar šonkauliukai taip pat yra mėgstamas pirkėjų pasirinkimas. „Maximos“ duomenimis, bemaž pusę visų šviežios mėsos pardavimų sudaro kiauliena – mėsa, iš kurios šalies virtuvėse gaminama gausybė patiekalų.

 „Augantys šviežios mėsos pardavimai visų pirma yra Lietuvos ūkininkų darbo rezultatas. Jie užtikrina, kad gyvuliai būtų auginami pagal Europos Sąjungoje taikomas taisykles ir griežtą tvarką. Todėl palaikome Lietuvos ūkininkų iniciatyvas bei planus modernizuoti fermas, diegti technologijas, plėsti gyvulių gerovę. Padėdami jiems realizuoti produkciją, skatiname ir palaikome lietuviško ūkio tradicijas, kurioms kiaulininkystė visada buvo labai svarbi“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Brandinta jautiena – vis dažnesnė ant lietuvių stalo

confident-noyce

Prekybininkai ruošiasi didesniam kaukių pirkimui, tikina, kad jų nepritrūks

confident-noyce

Tarp A.Zuoko verslų – prekyba karine technika

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau