-0.8 C
Panevėžys
Šeštadienis, 20 balandžio, 2024

Pavėlavusius moksleivius paliko už durų

„Faktas, kad moksleiviai vėluoja į pamokas, verčia nerimauti, tačiau dažnu atveju priežastys, dėl kurių moksleiviai vėluoja, yra pateisinamos. Man, asmeniškai, dar neteko girdėti, kad mokymosi įstaigos nuostatai nurodytų mokymosi proceso apribojimą į pamoką vėluojantiems moksleiviams, o mokytoja užtrenkdama moksleiviams duris prieš nosį, atliko būtent šį veiksmą. Mano žiniomis, moksleiviai kreipėsi į mokymosi įstaigos administraciją, bet aiškaus atsakymo ar veiksmų nesulaukė. Stengsimės aiškintis situaciją kaip galima greičiau, ir, aišku, atsižvelgdami į abiejų pusių interesus, bandysime ieškoti galimų sprendimų. Aišku viena – šioje situacijoje mokytojas, atsižvelgdamas į mokymosi įstaigos nuostatus, turėtų žymėti pavėlavimą, ir atitinkamų veiksmų organizavimą palikti mokyklos administracijai“, – situaciją komentavo Lietuvos moksleivių sąjungos Panevėžio mokinių savivaldų informavimo centro pirmininkas Tomas Bilevičius.

Nors, kaip teigiama Moksleivių sąjungos pranešime, mokyklos direktorės pavaduotoja ugdymui Dalia Vašėtienė, moksleiviams, kurie pakartotinai kreipėsi į pavaduotoją, pabrėžė, kad mokymosi proceso nutraukimas yra pačių moksleivių problema, mokyklos direktorė situaciją nušvietė kiek kitomis spalvomis.

Situaciją paprašius pakomentuoti „Šaltinio“ mokyklos direktorės Adelė Bakienės, ji JP teigė, kad šią problemą bandyta spręsti jau vakar: kalbėta ir su į pamoką mokinių neįleidusia mokytoja, ir su vėlavusiais mokiniais. „Atkreipėme mokinių dėmesį į tai, kad vėluodami į pamokas, jie pažeidžia savo, kaip mokinių, darbo procesą.

Mokytojai buvo nurodyta, kad ji pažeidė mokinių saugumo principą – siekiame, kad mokykloje joks kabinetas nebūtų užrakintas, kai jame yra žmonių“, – pokalbius su abiem konflikto pusėmis apibendrino mokyklos direktorė.

Aptardama vakar kilusį incidentą, direktorė pabrėžė, kad į pirmąją – muzikos – pamoką vėlavę mokiniai į klasę, mokytojos tvirtinimu, buvo neįleisti ne siekiant sutrukdyti jų mokymosi procesui, o bandant parodyti, kad jų vėlavimas į pamokas nėra toleruotinas.

„Mokinių vėlavimą į pamokas laikome problema, vaikai sau kažkodėl vis leidžia vėluoti į pirmąsias pamokas, galbūt čia kaltos šventės ar artėjantis pavasaris. Šitaip yra trukdoma pamokoms, konkrečiu atveju – muzikos pamokai, nes jos pradžioje neretai jau būna pradedama klausytis kūrinių, atliekamos kitos užduotys, todėl vėliau į pamoką ateinantys mokiniai išderina užduotis. Žinoma, negalime pamiršti ir to, kad kartais mokiniai vėluoti į pamokas turi ir rimtų, pateisinamų priežasčių“, – nei mokytojos, nei mokinių neteisino A. Bakienė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau