6.1 C
Panevėžys
Penktadienis, 19 balandžio, 2024

Patvirtintas „Via Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos rekonstrukcijos specialusis planas

Aktyviai ruošiamasi daugiau nei 40 km magistralinio kelio „Via Baltica“ A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstrukcijai. Šio „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos specialiajam planui pritarė Vyriausybė.

Planuojama, kad rekonstrukcijos darbai bus baigti iki 2025 metų pabaigos. A5 kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 97,06 km atitiks tarptautinius greičio ir saugumo standartus, kurie keliami visam transeuropinio tinklo keliui E67. Įgyvendinus visus projektui keliamus reikalavimus magistralėje pagerės susisiekimas ir eismo saugumas.

„Tai mūsų šaliai svarbus projektas, teikiantis tiek ekonominę, tiek socialinę naudą. Pabaigus rekonstrukcijos darbus visa kelio atkarpa nuo Kauno iki Varšuvos bus rekonstruota ir pritaikyta saugiam keliavimui“, – teigia susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Užbaigus rekonstrukciją, kelyje važiavimo greitis bus padidintas iki 130 km/h, panaikintos visos vieno lygio sankryžos ir pervažos, sankryžos bus įrengiamos išlaikant 5  km atstumą tarp jų, tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio. Taip pat bus įgyvendintos aplinkosauginės priemonės. Siekiama, kad įrengus visas saugumo priemones ir pažangius sprendimus kelyje mažėtų avaringumas ir gerėtų eismo sauga. Rekonstruotas į automagistralę „Via Baltica“ ruožas atitiks tarptautinius saugumo standartus ir užtikrins vienodas sąlygas visiems jos naudotojams, tiek vežėjams, tiek vairuotojams.

Įsigaliojus Vyriausybės sprendimui bus pradedamos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Rangos darbus numatoma pradėti 2021-2022 metais, pabaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras ir parengus magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninį projektą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Rekonstruojamoje kelio Molėtai–Utena atkarpoje išardyta 15 tūkst. tonų senos dangos

confident-noyce

Laukiniai gyvūnai – ir vėl keliuose: gamtininkas primena, kaip elgtis juos sutikus

confident-noyce

„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau