-4 C
Panevėžys
Šeštadienis, 15 vasario, 2025

Patikrinimų rezultatai: daugiau nei 100 verslo subjektų skleidė galimai netikslią kosmetikos gaminių reklamą

Autoriuselta
Fotofreepik.com


Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos.

Tarnybos teigimu, dalis tikrintų kosmetikos produktų reklamų galimai neatitiko teisės aktų reikalavimų, ypač – susijusių su teiginiais apie produktų veiksmingumą ar poveikį.

„Pastebėta, jog bendrovės dažnai naudoja tokius teiginius kaip „priešuždegiminis”, „jaunina“, „stabdo senėjimo procesus“, „mažina raukšles“, „be parabenų“ ir panašiai“, – rašoma tarnybos pranešime.

VVTAT pažymi, jog, remiantis šalies reklamos įstatymu ir Europos Sąjungos (ES) reglamentu, kosmetikos produktų reklama turi būti aiški, teisinga ir pagrįsta moksliniais įrodymais. Be to, kosmetikos reklamoje draudžiami teiginiai apie produktų gydomąsias savybes.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kas slepiasi jūsų kosmetikos priemonių sudėtyje: 3 faktai, kurių nežinojote

JP Redakcija

Kasdienė veido odos rutina: patarimai

JP Redakcija

Korėjietiškos kosmetikos populiarumas Lietuvoje: tendencijos ir prognozės

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads