Mokymosi ypatumų centras „Labirintas“ drauge su partneriais Panevėžio miesto, Rokiškio rajono, Elektrėnų bei Vilniaus miestų savivaldybių administracijomis įgyvendino Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis finansuojamą projektą. „Kokybinės sistemos vaikams, turintiems specifinių mokymosi sutrikimų, adaptavimas ir pritaikymas Lietuvoje“.
Vienas iš svarbiausių šio projekto tikslų – profesionalaus įrankio, leidžiančio nustatyti specifinio skaitymo sutrikimo (disleksijos) rizikos lygį, adaptavimas ir diegimas.
Vykdant projektą tiksliniuose mokymuose Panevėžyje dalyvavo 45 tėvai, 93 švietimo pagalbos specialistai ir mokytojai, dirbantys su vaikais, turinčiais specifinių mokymosi sutrikimų. Gegužės 30 d. Panevėžio pedagoginėje-psichologinėje tarnyboje įvyko paskutiniai mokymai.
Mokymų metu pedagogai gilino teorines žinias apie specifinius mokymosi sutrikimus, galimas jų atsiradimo priežastis ir sąsajas su skirtingais fonologiniais gebėjimais, foneminiu apdorojimu, regimuoju suvokimu ir kt. Taip pat susipažino su profesionaliu skaitmeniniu „Rapid” mokinių testavimo įrankiu, leidžiančiu nustatyti specifinio skaitymo sutrikimo rizikos lygį ir išbandė jį praktiškai.
Mokymų metu įgytas teorines, praktines žinias pedagogai ne tik pritaikys dirbant su mokiniais, bet ir patys tiesiogiai prisidėjo prie sėkmingo projekto įgyvendinimo, testuojant tikslines mokinių grupes.
