22.4 C
Panevėžys
Sekmadienis, 26 birželio, 2022

Panevėžietės senjorės kova dėl savo pensijos: „Lietuvos paštas“ ją pristatė tik įsikišus JP žurnalistams

AutoriusSAMANTA ILONYTĖFotoRIMVYDAS ANČEREVIČIUS, FREEPIK.COM, BNS
Į naujienų portalą JP kreipėsi panevėžietė senjorė Vladislava, kuri jau savaitę niekaip negauna jai priklausančios pensijos.

Beveik 600 darbuotojų atleidžianti bendrovė „Lietuvos paštas“ ir vėl nuvylė paslaugų gavėjus. Į naujienų portalą JP kreipėsi panevėžietė senjorė Vladislava (tikrasis vardas redakcijai žinomas), kuri jau savaitę niekaip negauna jai priklausančios pensijos. Nors, „Lietuvos paštas“ tikina, kad panevėžietės senjorės net nėra pensijų gavėjos sąraše, tačiau po to, kai šia problema susidomėjo žurnalistai, Vladislavai pensija buvo pristatyta per kelias valandas.

Dingo iš pensijos gavėjų sąrašų

„Kadangi įprastai pensiją gaunu 14-tą mėnesio dieną, maniau, jog šį mėnesį pinigus gausiu pirmadienį, nes gegužės 14-oji – šeštadienis. Sulaukiau naujos savaitės pradžios, visą dieną sėdėjau namuose ir laukiau, kada ateis „Lietuvos pašto“ darbuotoja, kuri atneša pensiją. Vis dėlto, nieko nesulaukiau. Prieš pat darbo pabaigą paskambinau jai ir pasiteiravau, kur mano pensija. Nešiotoja patikino, kad mano pavardės net nėra pensijų gavėjų sąraše. Išsigandau! Kaip taip galėjo atsitikti? Juk visada pensiją gaudavau tvarkingai, o šį kartą pavardė dingo“, – skundėsi 67-erių senjorė.

„Lietuvos pašto“ darbuotoja, kuri nešioja pensijas, panevėžietę senjorę patikino, kad reikėtų kreiptis į „Sodrą“ ir pasiteirauti, kodėl nėra pavardės gavėjų sąraše. Vladislava taip ir padarė. „Sodros“ darbuotoja jai patvirtino, jog pavardė sąraše yra ir pinigai perduoti „Lietuvos paštui“, todėl vėl pasiūlė kreiptis į bendrovę „Lietuvos paštas“.

„Pati nemoku taip susirasti visko, kas už ką čia atsakingas, kas ten atneša mano pensiją, todėl paprašiau dukros. Ji skambino ir „Sodrai“, ir „Lietuvos paštui“. Šios bendrovės atstovai tikino, jog nieko nežino, todėl nukreipė informacijos ieškotis pas dar vieną darbuotoją, o šis – dar pas kitą“, – „Lietuvos pašto“ darbu piktinosi senjorė Vladislava.

„Lietuvos pašto“ darbuotoja, kuri nešioja pensijas panevėžietę senjorę patikino, kad reikėtų kreiptis į „Sodrą“ ir pasiteirauti, kodėl nėra pavardės gavėjų sąraše.

Pensijų nešiotojai „nuvaryti nuo kojų“

Apie bendrovės „Lietuvos paštas“ veiklą ne kartą socialiniuose tinkluose yra pasisakiusi Panevėžio rajono savivaldybės Tarybos narė Modesta Petrauskaitė. „Socdemė“ neslepia, jog yra pasipiktinusi šios bendrovės darbu.

„Panevėžio rajone dažnai lankausi įvairiuose renginiuose, kuriuose dalyvauja ir senjorai. Jie ne kartą yra pasisakę apie problemą dėl pensijų išnešiojimu. Baisu, kuomet pensijos vėluoja ne po kelias dienas, o net du mėnesius! Ypač liūdna, kad paštas visiškai nereaguoja į tokias situacijas. Informacijoje suteikiamas tik oficialus bendrovės telefono numeris, o, paskambinus juo, klientus nukreipia tai pas vieną, tai pas kitą specialistą. Ir taip pasaka be galo. Juk daugelis vyresnių žmonių neturi išmaniųjų telefonų, todėl ne visada yra galimybė suspaudyti mygtukus, kurių prašoma“ – sakė politikė.

M. Petrauskaitė.

„Labai liūdna ir tai, kad, kuomet senjorai su pašto darbuotojais bendrauja gražiai, darbuotojai – nereaguoja, o, jei piktybiškai kalbama ar pakeliamas tonas – tuomet reikalai susitvarko daug greičiau. Tiesa, man tekę kalbėti ir su pačiais pensijų nešiotojais. Jie taip pat skundėsi, kad darbo sąlygos „Lietuvos pašte“ – sunkiai pakeliamos. Atlyginimai sumažėjo, o darbuotojams ant kupros vis užmetama papildomų darbų. Pavyzdžiui, kodėl pensijų nešiotojai dar turi nešiotis krepšelį su įvairiomis prekėmis ir jas siūlyti klientams? Šis darbas nėra įtrauktas į jų pareigybių aprašymą. Nešiotojai, tikrąja ta žodžio prasme, nuvaryti nuo kojų“, – pasakojo M. Petrauskaitė.

Panevėžio rajono Tarybos narė pabrėžė, kad trečiadienį „Lietuvos paštas“ pranešė, jog atleidžia beveik 600 darbuotojų ir ketina didinti paslaugų kainas. „Gal prieš didindamas kainas, tegul su paslaugų kokybe susitvarko. Mokesčių mokėtojai išlaiko šią įmonę, o jos darbuotojai net nesugeba išspręsti elementarių problemų“, – kategoriška buvo M. Petrauskaitė.

Trečiadienį „Lietuvos paštas“ pranešė, jog atleidžia beveik 600 darbuotojų ir ketina didinti paslaugų kainas.

Mažės laiškininkų skaičius

Apie laiku neišmokamas pensijas senjorams paklausta bendrovės „Lietuvos paštas“ atstovė Monika Pulokė, naujienų portalui JP teigė, kad „Sodros“ išmokos, įskaitant ir pensijas, gyventojams išmokamos nuo kiekvieno mėnesio 10 iki 26 dienos.

„Jos mokamos pagal „Sodros“ numatytą grafiką, kaip ir visada. Jeigu išmokos mokėjimo diena yra šeštadienis, t. y. laiškininko darbo diena, ji pristatoma gavėjui. Šiuo metu absoliuti dauguma išmokų Panevėžyje yra pristatomos laiku, galimi tik pavieniai atvejai, kai susiduriama su nesklandumais ir pensija gavėją pasiekia keliomis dienomis vėliau. Šiuo konkrečiu atveju, apie kurį pasakoja senjorė Vladislava, įsivėlė žmogiškoji klaida. Nuoširdžiai atsiprašome už klientei sukeltus nepatogumus. Jai pensija sėkmingai pristatyta“, – pasakojo „Lietuvos pašto“ atstovė.

Panevėžietė senjorė Vladislava savo pensiją gavo tik tuomet, kai su „Lietuvos pašto“ atstovais susisiekė JP žurnalistai.

Pensiją išmokėjo tik po žurnalistų skambučio

Įdomu tai, kad panevėžietė senjorė Vladislava savo pensiją gavo tik tuomet, kai su „Lietuvos pašto“ atstovais susisiekė JP žurnalistai.

„Praėjusieji metai bendrovei buvo nuostolingi, todėl turime taikyti dar griežtesnes veiklos efektyvinimo priemones. Klientai vis dažniau renkasi alternatyvius siuntimo būdus, mažėja pašto skyriams tenkančių klientų srautas. Sumažėjęs paslaugų poreikis tradicinėje pašto dalyje lemia, kad didžioji atleidžiamų darbuotojų dalis bus laiškininkai bei klientų aptarnavimo specialistai, taip pat mažės darbuotojų ir logistikos grandinėje bei administracijoje. Šis sprendimas yra skaudus ir sudėtingas, tačiau privalome jį priimti. Darome viską, kad atleidžiamų darbuotojų skaičius būtų kaip įmanoma mažesnis“, – sprendimą atleisti beveik 600 darbuotojų pagrindė M. Pulokė.

Panevėžio rajone tam tikri pokyčiai buvo įgyvendinti dar šių metų sausio pabaigoje. Nuo to laiko laiškininkai klientus aptarnauja vairuodami automobilius.

„Daugiau pokyčių Panevėžio mieste ar rajone neplanuojame, darbuotojų skaičius nesikeis. Taip pat, artimiausiu metu, neplanuojame pasikeitimų ir pašto skyrių veikloje“, – pridūrė ji.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Antroji pensijų kaupimo pakopa: kaip apsispręsti, ar kaupti papildomai pensijai apsimoka

confident-noyce

M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti

confident-noyce

Vyriausybė: minimalios motinystės ar vaiko priežiūros išmokos nuo liepos didės

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau