0.6 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 27 vasario, 2025

Panevėžietė šokiruota: prekybos centre „Maxima“ pirktuose vaikams skirtuose kukurūzuose – kirmėlės

AutoriusSKIRMANTĖ BUBELYTĖ
FotoJP SKAITYTOJOS, JP KOLIAŽAS
Panevėžietė šokiruota: prekybos centre „Maxima“ pirktuose vaikams skirtuose kukurūzuose - kirmėlės.

Prekybos tinklas „Maxima“ klientams kartais pažeria ir nemalonių staigmenų. Praėjusią savaitę Panevėžyje, Klaipėdos g. esančioje parduotuvėje panevėžietė įsigijo kūdikiams skirtų kukurūzų. Tačiau pakuotėje buvo ne tik kukurūzai, bet ir kirmėlės.

Akcijinė prekė su kirmėlėmis

„Pirkau įvairius maisto produktus. Tarp jų – ir kūdikiams skirtos tyrelės. Tuo metu buvo pardavinėjami trijų rūšių kukurūzai. Pirkau tik morkų skonio kukurūzų lazdeles. Joms buvo akcija“, – naujienų portalui JP pasakojo pirkėja Kristina (tikrasis vardas redakcijai žinomas).

Deja, grįžusi namo ir pradariusi kukurūzų pakuotę, ji išvydo nemalonų reginį. Tarp kukurūzų rangėsi kirmėlės.

„Tikrai nesitikėjau, jog tarp vaikiško produkto gali būti toks radinys. Į prekybos tinką „Maxima“ nesikreipėme. Skundą parašiau Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai. Jie pradėjo tyrimą“, – kalbėjo panevėžietė.

Panevėžietė šokiruota: prekybos centre „Maxima“ pirktuose vaikams skirtuose kukurūzuose – kirmėlės.

Kokybės ekspertai atliko prekės patikrinimą

Prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė atsiprašė už susiklosčiusią situaciją.

„Labai atsiprašome ir apgailestaujame dėl šios situacijos, kuri kol kas yra vienetinė. Maisto saugos ir kokybės užtikrinimas – mūsų veiklos prioritetas, todėl nedelsiant kokybės ekspertai visose „Maxima“ parduotuvėse atliko šios prekės patikrinimą. Nors kitose pakuotėse kokybinių pažeidimų nebuvo rasta, tačiau iš prekybos išimame šią kukurūzų partiją iki kol bus atliktas išsamus tyrimas“, – aiškino moteris.

Taip pat įmonė kreipėsi į gamintoją, informuodami apie produkcijos kokybės neatitikimą. „Mūsų kokybės ekspertai atliko ir kitų šio gamintojo prekių patikrinimą – kokybinių pažeidimų nerasta“, – pridūrė J. Vasiljevienė.

Įsigijus nekokybišką gaminį, grąžinami pinigai

„Didelį dėmesį skiriame, kad užtikrintume aukštą prekių kokybę ir esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, nedelsiant informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją. Įsigijus nekokybišką gaminį visada pirkėjams yra grąžinami pinigai. Šiuo atveju klientei irgi jau yra grąžinti pinigai“, – teigė Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.


2 komentarai

Ona 2022-11-09 08:08 at 08:08

ilgai bestovint kruopoms, visokiem kukuruzams ir t. t. atsiranda maistines kirmėlės, ka jau kalbet apie prekybos centrus, kai stovi istisai menesius…

Atsakyti
Ramunas 2022-11-09 14:52 at 14:52

Vyrui i žvejyba dzikai butu suėje

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Liko paskutinė savaitė išleisti per 2024 metus sukauptus „Maximos“ pinigus

JP Redakcija

Vaikų švietimo ir ugdymo projektams „Maxima“ skirs 130 tūkst. eurų

JP Redakcija

Parduotuvių lentynos jau šaukia pavasarį – agurkai šiemet pigesni

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads