11.1 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 28 kovo, 2024

Panevėžiečiai po Naujųjų pasižadėjo sportuoti: abonementų pardavimai – padvigubėjo

AutoriusSAMANTA ILONYTĖFotoORGANIZATORIŲ, FACEBOOK
Naujų metų pradžia dažnam mūsų tampa priežastimi pergalvoti savo gyvenimą ir pasižadėti keisti jo ritmą: pradėti sportuoti, sveikai maitintis, mesti žalingus įpročius ir t. t.

Naujų metų pradžia dažnam mūsų tampa priežastimi pergalvoti savo gyvenimą ir pasižadėti keisti jo ritmą: pradėti sportuoti, sveikai maitintis, mesti žalingus įpročius ir t. t. Net 53 proc. lietuvių, Naujųjų metų proga pasižada kardinaliai keisti gyvenimą. Tas labiausiai pastebima sporto klubuose, kuriuose sausio mėnesį – klientų antplūdis.

Narysčių pardavimai – padvigubėjo

„Intero Gym“ sporto klubo vadovė Meda Maceikienė patvirtino, kad  šventiniu laikotarpiu sporto klubo narysčių pardavimai – padvigubėjo.

„Dar prieš Kalėdas pastebėjome tendenciją, kad artimieji perka abonementus dovanoms. Na, o sausio pirmomis dienomis kasos aparatas tiesiog kaista nuo užsakymų“, – juokėsi ji.

M. Maceikienės teigimu, šie metai nėra kitokie. „Kasmet sausio pradžia yra metas kai žmonės pasižada daugiau sportuoti. Šiuo metu drąsiai galime sakyti, kad narysčių pardavimai padvigubėjo. Pagrinde klientai perka metines narystes, nes jos – pigesnės, todėl labiau apsimoka. Tačiau, įsigiję metines narystes, motyvaciją sportuoti praranda kai už lango pasirodo gražus oras. Tai įprastai būna gegužės mėnuo, nes iki tol panevėžiečiai intensyviai ruošiasi vasaros sezonui“, – pasakojo moteris.

Naujų metų pradžia dažnam mūsų tampa priežastimi pergalvoti savo gyvenimą ir pasižadėti keisti jo ritmą: pradėti sportuoti, sveikai maitintis, mesti žalingus įpročius ir t. t.

Prašymai – net naktį

Klubo „FreeMotion“ įkūrėja Ernesta Glemžienė teigė, kad pastebimas 30 proc. narysčių pirkimo augimas.

„Kasmet pastebime tą pažadų bumą. Net praėjusią naktį gavome laišką iš žmogaus prašančio suformuoti sporto planą. Išties nudžiugino, kad panevėžiečiai net vidury nakties sugalvoja užsibrėžti tokį tikslą“, – kalbėjo ji.

„Gruodį pastebėjome, kad žmonės savo artimiesiems perka narystes dovanoms. Ypač perka kolegoms, vadovams bei antroms pusėms“, – paaiškino E. Glemžienė.

Na, o pasiteiravus, kokios trukmės narystes dažniausiai perka panevėžiečiai, įkūrėja tikino, kad viskas priklauso nuo jų biudžeto. „Pas mus populiariausios 3 mėn. narystės, bet tikrai yra kas perka metams“, – sakė moteris.

Klubo „FreeMotion“ įkūrėja Ernesta Glemžienė teigė, kad pastebimas 30 proc. narysčių pirkimo augimas.

Pergalės skonis

Vis dėlto, įkūrėja ir trenerė E. Glemžienė pabrėžė, kad tokių naujametinių klientų motyvacija mažėja po 4-5 savaičių.

„Be abejo, mūsų tikslas motyvaciją didinti, todėl jei pastebime, kad klientas vietoje įprastų 3 apsilankymų per savaitę, atėjo tik 1 kartą, paklausiame kas nutiko. Kartais tai būna tiesiog žmogiški faktoriai, o kartais – kritusi motyvacija. Stengiamės motyvuoti, paskirti lengvesnius pratimus, kurie jam lengviau sekasi, kad jis vėl pajustų pergalės skonį ir norėtų toliau sportuoti“, – aiškino E. Glemžienė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Jakštas: šiemet sporto federacijoms paskirstyta 20 mln. eurų

confident-noyce

Politikai atsargiai vertina idėją sekti latvių pėdomis drausti atletams varžytis su rusais

confident-noyce

Mylite save ar ne – klausimas, kurį sau užduoti turi sportuoti nedrįstantys senjorai

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau