Šiandien bendrovė „Panevėžio energija“ pranešė, kad anksčiau laiko užbaigus dalies miesto šilumos tinklų bandymų ir remonto darbus, nuo šiandien, 15 val., atnaujintas šilumos ir karšto vandens tiekimas visiems vartotojams.
Tačiau į naujienų portalą JP skambinę pasipiktinę panevėžiečiai teigė, jog karšto vandens iš čiaupų neteka iki šiol.
„Skleidžiama klaidinga informacija, jog yra karštas vanduo. Bent jau Dainavos gatvėje ir dabar nėra jo“, – rašė JP skaitytojas.
Kad kol kas nėra karšto vandens pranešė ir skaitytoja iš Ramygalos gatvės.
„Nėra karšto vandens. Ir „gyvatukas“ yra šaltas. Nesuprantu, kodėl tokios bendrovės atstovai klaidingai pateikia informaciją“, – piktinosi į redakciją paskambinusi skaitytoja.
Priminsime, jog siekdama tinkamai pasiruošti 2019–2020 m. šildymo sezonui, „Panevėžio energija“ atlieka šilumos tinklų remonto ir hidraulinių bandymų darbus.
Kiek anksčiau buvo pranešta, jog nuo gegužės 7 d. iki 10 d. šiluma ir karštas vanduo nebus tiekiamas kai kuriems Panevėžio vartotojams.
Beje, taip pat buvo teigiama, jog esant galimybei šilumos ir karšto vandens tiekimas gali būti atnaujintas anksčiau. Apie tai, kad karštas vanduo bus tiekiamas anksčiau, šiandien popiet pranešė bendrovės „Panevėžio energija“ atstovė spaudai Daiva Paulauskienė.
D. Paulauskienė naujienų portalui JP aiškino, kodėl ne visi vartotojai po 15 valandos, kaip kad buvo skelbta, iki šiol neturi karšto vandens.
„Karšto vandens nėra namuose, kurių karšto vandens tiekimo sistema yra atvira. Jiems netiekiamas karštas vanduo. Nepamirškite, kad karšto vandens tiekimas sustabdytas pusei miesto. Vartotojai turi kreiptis į bendrijų pirmininkus arba į šilumos punktų prižiūrėtojus. Galima skambinti į bendrovę „Panevėžio butų ūkis“. Reikia kreiptis į tuos asmenis, kurie prižiūri namo šilumos punktus. „Panevėžio energija“ tiekia karštą vandenį tik iki įvado paslaugos vartotojui“, – teisinosi D. Paulauskienė.