Lietuvos paštas – didžiausia pašto paslaugas teikianti bendrovė Lietuvoje. Per mėnesį Lietuvos paštas aptarnauja apie 800 tūkst. klientų. Tūkstančiai laiškų ir siuntų kasdien yra rūšiuojami dešimtyje logistikos centrų, įsikūrusių Lietuvoje. Visoje Lietuvoje įmonėje dirba apie 5 tūkst. darbuotojų.
Naujienų portalo JP kalbinti panevėžiečiai pasakė, ar dar naudojasi „Lietuvos pašto“ paslaugomis ir, ar jos dar yra reikalingos žmonėms.
Panevėžietė Virginija:
Lietuvos pašto teikiamos paslaugos dar kol kas yra reikalingos, o ypač vyresnio amžiaus žmonėms, kurie nesinaudoja internetu. Pati pašto paslaugomis nesinaudoju, bet tikiu, kad kitiems tai yra būtinybė. Nors kainos ir pakilo, bet mes jau prie visko pripratome, kad net nepastebime kainų kilimo.
Panevėžietė Rima:
Tikiu, kad nemažai naudojasi Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis, bet visa tai tampa atgyvena. Pati naudojuosi labai retai, nebent šventiniu laikotarpiu, bet dar nepastebėjau, kaip pakilo pašto paslaugų kainos.
Panevėžietė Liucija:
Nesinaudoju Lietuvos pašto paslaugomis, nes nėra tam reikalo. Pati nežinau, ar kada nors gyvenime dar naudosiuosi jų teikiamomis paslaugomis.
Panevėžietė Alvyra:
Lietuvos pašto teikiamos paslaugos – puikaus komunikavimo pagalba. Dažnai naudojuosi jų teikiamomis paslaugomis, nes taip bendraujame su pussesere, kuri negirdi manęs, kai kalbame telefonu. Apmaudu, kad kainos pakilo, bet ką jau darysi – paslaugomis vis tiektenka naudotis.
