Pakaitiniai automobiliai vis dažniau išgelbėja vairuotojų planus

Pakaitiniai automobiliai vis dažniau išgelbėja vairuotojų planus

JP / Pixabay.com nuotr.

Lietuvos gyventojai vis aktyviau išnaudoja galimybę sėsti į pakaitinį automobilį, kai asmeninė arba įmonės transporto priemonė išeina iš rikiuotės. „Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad pakaitiniais automobiliais per pirmą šių metų pusmetį pasinaudojo 1660 klientų – šeštadaliu daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai.

„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis pasakoja, kad automobilis daugeliui žmonių yra labai svarbus, o savarankiškai greitai rasti alternatyvią transporto priemonę ne visada pavyksta. Todėl pakaitinis automobilis bendrovės klientams yra lengva ir patogi išeitis, kai nuosava ar darbinė transporto priemonė tampa netinkama naudoti arba remontuojama, pavyzdžiui, po eismo įvykio ar kito nutikimo.

Pakaitinius automobilius suteikia „Lietuvos draudimo“ partneriai – automobilių nuomos kompanijos. Anot A. Juodeikio, vairuotojai persėda į populiarių markių lengvuosius automobilius, todėl greitai prisitaiko ir sklandžiai naudoja savo kelionėms. Vidutiniškai „Lietuvos draudimo“ klientai pakaitiniu automobiliu naudojasi 7 dienas.

BIC

Šią paslaugą gauna asmenys, sudarę kasko draudimo sutartį arba kartu su privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu įsigiję paslaugą – techninė pagalba PLIUS. Pasiimdami pakaitinį automobilį vairuotojai pasirašo nuomos sutartį, palieka užstatą ir gali laisvai naudotis transporto priemone.

„Kai kliento automobilis nugabenamas remontuoti į mūsų partnerių servisą, čia pat pristatomas pakaitinis automobilis. Kitais atvejais klientas gali nuvykti ir pasiimti automobilį nurodytame nuomos punkte“, – aiškina A. Juodeikis. Pasirašęs sutartį vairuotojas gauna patogų, švarų, tvarkingą ir poreikius atitinkantį pakaitinį automobilį.

Vieni bendrovės klientai be automobilio negali išsiversti kasdieniame darbe, kiti teigia, kad automobilis labiausiai reikalingas šeimos reikalams tvarkyti. „Mūsų klientai vertina mobilumą ir patogumą, todėl stengiamės, kad kelyje nutikę netikėtumai nesutrikdytų jų darbo ar šeimos planų“, – tvirtina „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius. Supratę, kad reikės pakaitinio automobilio, klientai į bendrovę dažniausiai kreipiasi telefonu ir techninės pagalbos konsultantai visą parą padeda spręsti klientų problemas, kai transporto priemonė sugenda arba įvyksta eismo įvykis.

Techninės pagalbos specialistai per parą pagelbėjo vidutiniškai 54 bendrovės „Lietuvos draudimas“ klientams visoje šalyje, rodo pirmojo pusmečio statistika. Techninė pagalba vyko į iškvietimus, kai reikėjo transportuoti automobilius po avarijos kelyje, ištraukti užklimpus, užvesti variklį išsikrovus akumuliatoriui, pakeisti ratą, pristatyti degalų, avariniu būdu atrakinti užsitrenkusias dureles.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.