10 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 16 liepos, 2020

Norintieji išvengti naujojo mokesčio panevėžiečiai apgulė „Regitrą“

Artėjant liepos 1-ajai, kai Lietuvoje įsigalios Automobilių registracijos mokestis, prie „Regitros“ filialų nusidriekė ilgos perregistruojamų automobilių eilės, o interneto svetainė antradienį visai nustojo veikti. Pirmadienį Panevėžyje automobilio perregistravimo laukę savininkai prisipažino, kad eilėje stovėjo jau net kelias valandas.

Toks paskutinės minutės efektas. Dalis žmonių tik prieš pat liepos 1 d. suskubo įsigyti automobilį, norėdami išvengti registracijos mokesčio, kuris gali gerokai viršyti 100 Eur.

„Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas teigė, kad toks vaizdas pirmadienio rytą – siurprizas visiems įmonėms darbuotojams.

„Galima teigti, kad nusidriekusi spūstis yra susijusi su registracijos mokesčio įsigaliojimu. Šiandien prie „Regitros“ susidarė gyva eilė automobilių, kurių vairuotojai turbūt nori perregistruoti automobilius ir išvengti naujojo mokesčio“, – LRT.lt pasakojo S. Šuminas.

S. Šuminas.

Beje, norint perregistruoti įsigytą Lietuvoje prieš tai važinėjusį automobilį, į „Regitrą“ važiuoti nebūtina. Pakanka sandorį registruoti „Regitros“ svetainėje. Tačiau antradienį, paskutinę darbo dieną, likusią iki mokesčio įsigaliojimo, tai tapo neįmanoma.

Kaip atrodys vadinamasis taršos mokestis?

Mokesčio dydis svyruos nuo 13,5 iki 540 eurų, jis priklausys nuo anglies dioksido (CO2) emisijos kilometrui dydžio. Būtų apmokestinami visi automobiliai, išmetantys daugiau kaip 130 gramų CO2 kilometrui.

Žemutinė mokesčio taikymo riba – 131–140 gramų CO2 kilometrui dyzeliniams, benzininiams ir dujiniams automobiliams. Dyzeliniams automobiliams mokestis būtų nuo 30 iki 540 eurų, benzininiams – nuo 15 iki 270 eurų, dujiniams – nuo 13,5 iki 243 eurų.

Už taršiausius dyzelinius automobilius, kurių CO2 emisija viršija 301 gramą kilometrui, reikėtų mokėti 540 eurų, už benzinu ir dujomis varomus automobilius – atitinkamai 270 ir 243 eurus. Už mažiausiai taršius dyzelinius automobilius tektų mokėti 30 eurų, už benzininius – 15 eurų, už dujinius – 13,5 euro.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

TOP 10 Lietuvoje registruotų elektromobilių

confident-noyce

Panevėžietė „Regitroje“ pateko į nepavydėtiną situaciją: tai jai kainavo egzamino neišlaikymą

erikas

Įsigalioja automobilių taršos mokestis

erikas

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau