3.6 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 19 gegužės, 2022

Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą

T. Morkūnas.

Egzistuoja posakis: „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai“. Tai labai gerai atspindi šiuolaikinę verslo situaciją, kai buvimas internete yra būtinybė kiekvienam verslui. Tačiau svarbu ir tai, kad verslo internetinį puslapį ar socialinę paskyrą rastų tikslinis klientas, prekės ar paslaugos būtų tinkamai pristatytos internete ir sugeneruotų pajamas.

Asmeninis noras gilinti į šias sritis paskatino Tomą Morkūną, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Reklamos ateitis“ vadovą, įkurti savo verslą ir padėti kitiems verslams būti matomiems internete.

Kas įkvėpė pradėti savo verslą?

Verslu, tiksliau skaitmenine rinkodara, pradėjau domėtis dar mokykloje, nors tuo metu tai buvo tik pirmieji bandymai pažinti, kaip kuriami tinklalapiai, kaip jie vertinami „Google“ paieškos sistemoje. Visada norėjosi būti matomu skaitmenine erdvėje, todėl aktyviai domėjausi internetinės reklamos galimybėmis.

Studijų metu pradėjau aktyviau dirbti su „Facebook“ reklama, SEO, nesudėtingų tinklalapių kūrimu sau bei pirmiesiems savo klientams. Nemažą dalį savo karjeros buvau samdomas darbuotojas ir tik po darbo galėdavau skirti laiko savo verslui. Daug metų dirbau su individualia veikla pagal pažymą kaip laisvai samdomas specialistas. Sukaupta patirtis jau leidžia dirbti su komanda nuosavoje skaitmeninės rinkodaros agentūroje.

Su kokiomis kliūtimis susidūrėte pradžioje ar jau verslo vykdymo etape?

Keičiant veiklos formą iš individualios veiklos į individualią įmonę, daugiausiai klausimų kilo dėl dokumentų ruošimo ir apskaitos tvarkymo. Didžiausia kliūtis – informacijos ir patirties stygius pradedant verslą kaip juridiniam asmeniui. Šiai dienai visi klausimai išspręsti ir sėkmingai žengiu į priekį.

Kokie verslo sprendimai pasiteisino, kokias verslo pamokas pavyko išmokti?

Viena svarbiausių pamokų: darbas iš namų – nėra darbas. Pakeitus aplinką, darbo našumas gerokai išaugo. Darbinėje aplinkoje lengviau susikaupti, nelieka pašalinių dirgiklių, kurie skatintų atsitraukti nuo darbų.

Kaip vertinate „Versli Lietuva“ konsultanto pagalbą bei kitas „Versli Lietuva“ paslaugas?

Džiaugiuosi, jog tapau ne tik Panevėžyje įsikūrusio bendradarbystės centro „Spiečius“ dalimi, bet ir partneriui, padedančiu jaunam verslui pasirinkti geriausias skaitmeninės rinkodaros strategijas, įrankius ir priemones, supažindinančiu su „Facebook“, „Google“ reklamos naujienomis, tendencijomis.

Kokių patarimų turėtumėte kitiems pradedantiesiems verslininkams?

Pradedančiajam, kaip ir bet kuriam kitam verslui, siekiančiam įsitvirtinti rinkoje, labai svarbu išnaudoti visas šiuolaikinės reklamos galimybės. Manau, kad šiai dienai kiekvienam verslo savininkui būtina suprasti bent esminius internetinės reklamos principus, nes tai vienas iš efektyvių viešinimo kanalų.


2 komentarai

Google reklama 2019-08-23 14:23 at 14:23

Apie seo paslaugas ir optimizavimą reikia pradėti galvoti dar prieš internetinio puslapio paleidimą į dienos šviesą. Pasidarykite raktinių frazių analizę, išsiaiškinkite, kokie raktažodžiai turi daugiausiai paieškų Google ir tada jau galima lipdyti puslapio medį. Juk graži ir moderni svetainė neturės prasmės, jeigu į ją neateis tikslingi lankytojai…

Atsakyti
Bruno 2022-01-16 17:36 at 17:36

Su partneriais pajungėme pajėgas vienam projektui, mums padėjo su reklama internete, o mes programavome svetainę. Tiksliau turėjome du projektus – vienas visiškai naujas, kitam reikėjo atnaujinti svetainę. Galima pasakyti iš tokios praktikus kelis dalykus. Pirmiausia, kad naują svetainę kurti turbūt yra lengviau, bet tik tuo atveju, jeigu senoji svetainė tikrai buvo apleista, nebuvo optimizuota, nedarome jokia reklama internete ir nebuvo matuojama statistika. Jeigu svetainė buvo gana padoraus lygio, tada perdaryti ją nesunku. Tačiau mums pakliuvo senai nejudinta svetainė. Turėjom analizuoti SEO srautus, nagrinėti puslapius ir atitinkamai kurti naują svetainę. Tai vienas svabus momentas, kad istoriniai duomenys ir statistika vienareikšmiškai pravertė kuriant naują tinklapį ir po to mūsų partneriams paleidžiant Google Ads reklamą. Bet visa kita buvo sudėtingoji dalis, kai iš seno, neprižiūrėto tinklapio, padaryti modernią svetainę. O antruoju atveju visas buvo paprasčiau, nes kūrėme visiškai naują interneto svetainę ir buvo paleista efektyvi reklama internete. Dažniausios klaidos su senomis svetainėmis, kad nėra tinkamai pritaikyta mobiliems įrenginiams ir dauguma pagrindinių SEO žymų nėra aprašytos.

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Pranešimų apie žalingą turinį internete padaugėjo 2 proc.

confident-noyce

Lietuviai mažiau lankosi piratinį turinį skelbiančiose svetainėse

confident-noyce

Tyrimas: ar lietuviai geba internete atpažinti melagienas?

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau