Aukštaitijos gyventojai vis dažniau naujienas skaito portale „Jūsų Panevėžys“ (JP.lt) – tai ne tik skaitomiausias, bet ir vienas populiariausių regioninis naujienų portalas, kuris kasdien sulaukia tūkstančių ištikimų skaitytojų iš Panevėžio ir visos Aukštaitijos. Portalas tampa neatsiejama informacijos dalimi tiek vietos gyventojams, tiek išvykusiems kraštiečiams, kurie seka, kas vyksta jų gimtinėje.
Kodėl JP toks populiarus?
Anot skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD įkūrėjo Tomo Morkūno, JP sėkmės paslaptis – nuoseklus darbas su auditorija.
„Gyvename laikais, kai dėmesys yra viena brangiausių valiutų. Skaitmeninėje erdvėje kasdien matome dešimtis antraščių, reklamų, pranešimų, o tik keli iš jų pasiekia mus ne tik kaip vartotojus, bet ir kaip žmones. Ir kai kalbame apie regioninę žiniasklaidą, iškyla klausimas: kodėl vieniems pavyksta tapti skaitomiausiais, o kiti lieka paraštėse? Kaip žmogus, daugiau nei penkiolika metų dirbantis skaitmeninės rinkodaros srityje, matau, kad atsakymas dažniausiai slypi ne skambiuose šūkiuose ar dideliuose biudžetuose, o nuosekliame darbe su auditorija. Ir čia vienas įdomesnių pastarųjų metų pavyzdžių – JP, kuris sėkmingai peraugo iš vietinio portalo į stiprų regioninės žiniasklaidos centrą Aukštaitijoje“, – pabrėžė jis.

Operatyvumas, patikimumas, bendruomeniškumas
Šiandien informacijos srautas didžiulis, bet naujienų portalas JP išlieka viena populiariausių naujienų platformų Panevėžio ir visos Aukštaitijos regione.
„Kodėl mus renkasi tūkstančiai skaitytojų? Visų pirma – operatyvumas. Mūsų redakcija reaguoja greitai, o aktualiausios naujienos apie Panevėžį ir Lietuvą pasiekia skaitytojus realiu laiku. Antra – patikimumas. Mūsų turinys kuriamas atsakingai, remiantis faktais ir etika, kurią branginame kiekvieną dieną. Trečia – bendruomeniškumas. JP – tai ne tik naujienų portalas, bet ir gyva platforma, kurioje atsispindi vietos žmonių balsas, verslas, kultūra, renginiai ir nuomonės. Mūsų stiprybė – skaitytojai. Jūsų pasitikėjimas ir palaikymas motyvuoja mus kasdien tobulėti ir dirbti dėl jūsų“, – sako naujienų portalo JP vadovas Erikas Petkevičius.
Naujienų portalo JP vadovas dėkoja skaitytojams, partneriams ir komandai.
„Nuoširdžiai dėkoju kiekvienam mūsų skaitytojui, partneriui ir komandai. Naujienų portalo JP sėkmė – tai bendras rezultatas. Džiaugiuosi, kad esame reikalingi, kad mūsų kuriamas turinys pasiekia jūsų namus, telefonus, širdis. Kviečiu toliau būti drauge – skaityti, dalintis, komentuoti. Jūsų įsitraukimas mums svarbiausias“, – teigė E. Petkevičius.

Temos, skaitmeninis išmanymas, pasitikėjimas
Tuo tarpu rinkodaros agentūros FAD įkūrėjas T. Morkūnas išskyrė tris svarbiausias priežastis.
„Pirmiausia – temos. Aktualumas vietos žmogui – turinys apie Panevėžį ir aplinkinius regionus, kasdieniai įvykiai, kuriuos žmonės atpažįsta kaip „savo gyvenimo dalį“. Tai nebandymas įtikti visiems, o tikslingas ryšys su auditorija, kuri nori žinoti, kas vyksta mieste ar rajone.
Antra – skaitmeninis išmanymas. Portalo sėkmė socialiniuose tinkluose kalba pati už save: milijoniniai peržiūrų skaičiai, augantis įsitraukimas ir pastovus ryšys su skaitytojais. Matome, kad čia ne tiesiog keliami straipsniai – čia komunikuojama strategiškai, laiku ir su aiškiu tikslu.
Trečia – pasitikėjimas. „Meta Verified“ ženkliukas rodo, kad socialinių tinklų platforma mato šį kanalą kaip patikimą. Ir tai nėra tik vizualus simbolis – tai ženklas, kad paskyra atitinka saugumo, autentiškumo ir kokybės standartus. Šiandien, kai informacijos šaltinių gausa kartais kelia daugiau klausimų nei atsakymų, tokie ženklai tampa vis svarbesni“, – vardijo T. Morkūnas.

Skaičiai kalba patys už save
Pagal „Google Analytics“, „Similarweb.com“ ir nepriklausomų rinkos analizės įrankių duomenis, JP kas mėnesį sulaukia šimtų tūkstančių skaitytojų, o kai kurios temos pasiekia ir milijoninę peržiūrų ribą socialiniuose tinkluose. Per mėnesį JP portalo „Facebook“ puslapis sulaukia virš 7 milijonų peržiūrų.
Socialinėse platformose portalas pasižymi itin aktyvia ir įsitraukusia bendruomene.
„Statistika rodo, kad JP stipriai išsiskiria tarp regioninių portalų tiek lankytojų skaičiumi, tiek skaitytojų įsitraukimu. Didžioji dalis lankytojų naršo iš mobiliųjų įrenginių, tačiau sesijos trukmė lieka ilga – vadinasi, skaitytojas sustoja, skaito, grįžta. Tai – retas, bet labai svarbus signalas šiuolaikinėje informacijos dinamikoje.
Man, kaip rinkodaros specialistui, tokie pavyzdžiai yra ne tik įdomūs, bet ir įkvepiantys. Jie rodo, kad stiprus ryšys su auditorija, pagarba skaitytojui ir nuoseklus darbas vis dar kuria vertę. Ne algoritmai, o žmonės vis dar sprendžia, ką skaityti.
Ir jei paklaustumėte, ar regioninė žiniasklaida turi ateitį, atsakyčiau – taip. Ypač tada, kai ji mokosi, vystosi ir prisitaiko prie naujosios komunikacijos taisyklių taip, kaip tai daro tokie portalai kaip JP“, – kalbėjo T. Morkūnas.
