1.5 C
Panevėžys
Antradienis, 3 gruodžio, 2024

Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu

AutoriusJPFotoORGANIZATORIŲ

Neseniai vykęs bandomasis važiavimas realiomis sąlygomis parodė: naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ sužavi efektyvumu, nuvažiuojamu atstumu ir krova: 475 km iš Štutgarto į Miuncheną ir atgal vos su vienu baterijos įkrovimu.

Kelionės maršrutas driekėsi nuo „Mercedes-Benz“ muziejaus Štutgarte iki Miuncheno oro uosto ir atgal. Bendras maršruto ilgis – 475 kilometrų. 100 kilometrų automobilis sunaudojo 21,9 kWh energijos, nepaisant to, kad maršrutas buvo itin reiklus degalų sąnaudoms. Kelyje buvo daug greitkelių, o taip pat teko kilti į Švabijos Juros kalnus. Bandomojo važiavimo išvada: naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ – jūsų pasirinkimo vertas elektromobilis, galintis realiomis sąlygomis įveikti 475 km atstumą vienu krovimu ir be pakartotinio įkrovimo.

Naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ bus gaminamas su trijų skirtingų dydžių akumuliatoriais. Bandomajam važiavimui buvo pasirinktas automobilis su didžiausiu iš trijų variantų. Siekiant praktiškos transporto priemonės konfigūracijos, skirtos naudoti CEP (kurjerių, greitųjų siuntų, siuntinių gabenimo paslaugoms), demonstracijai buvo pasirinktas itin ilgas „eSprinter“ su aukštu stogu, tad pavyko įrodyti, jog naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ yra praktiškas ir itin efektyvus. Daugybė konfigūracijos galimybių ir didelė krova, kartu su dideliu nuvažiuojamu atstumu paverčia „eSprinter“ vienu geriausių pasirinkimų didelių elektrinių mikroautobusų segmente.

Bandomasis važiavimas

Energijos sunaudojimo vertinimas vyko 2022 m. spalio 19 d. Siekiant sukurti realias sąlygas greitajam pristatymui tarp Štutgarto ir Miuncheno ir atkurti tipišką CEP (kurjerių, greitųjų siuntų, siuntinių gabenimo paslaugų) segmento pavyzdį, kelionė vyko ne uždaroje bandymų trasoje ir ne laboratorinėmis sąlygomis, o miesto centre, federaliniuose keliuose ir greitkeliuose. Topografija taip pat nebuvo optimizuota, pavyzdžiui, pravažiavimas pro Švabijos Juros kalnus buvo sąmoningai paliktas maršrute. Maršruto ilgis buvo 475 km, žemiausia atkarpa buvo 210 m virš jūros lygio, o aukščiausia – 785 m virš jūros lygio.

Viso bandomojo važiavimo metu, stebėdamas eksperimentą, keleivio vietoje sėdėjo „TÜV Süd“ inspektorius. Nepriklausoma bandymų organizacija „TÜV Süd“ patvirtino, kad šio bandomojo važiavimo iš Štutgarto į Miuncheną ir atgal metu pagal prietaisų skydelio rodmenis 21,9 kWh/100 km sąnaudos pasiektos vieną kartą įkrovus bateriją, o automobilis buvo tvarkingas ir niekaip nepatobulintas šio rezultato siekimui. Įveikus visą planuotą maršrutą, prietaisų skydelis rodė, kad dar būtų galima nuvažiuoti apie 20 kilometrų.

Naujasis „eSprinter“

Naujuoju „eSprinter“ automobiliu bendrovė „Mercedes-Benz Vans“ nuosekliai įgyvendina savo elektrifikavimo strategiją ir pabrėžia savo lyderio pozicijos siekį pirmauti elektra varomų transporto priemonių pramonėje (angl. Lead in Electric Drive). Reikalavimai nustatyti glaudžiai bendradarbiaujant su klientais: naujasis „eSprinter“ bus gaminamas su trijų talpų akumuliatoriais ir keliais kėbulo variantais. Bus galima rinktis, nuo skydinio furgono iki važiuoklės dėžiniams kėbulams, todėl šis modelis bus gerokai geriau pritaikomas įvairioms reikmėms ir atvers naujus klientų segmentus bei rinkas (be Europos, pirmą kartą taip pat JAV ir Kanadoje). Naujasis „eSprinter“ nuo 2023 m. antrojo pusmečio paeiliui bus gaminamas Čarlstone (Pietų Karolina, JAV), Diuseldorfe ir Liudvigsfelde.

„Mercedes-Benz“ elektriniai furgonai

„Mercedes-Benz Vans“ jau 2010-tais m. tapo netaršių mikroautobusų rinkos pradininke, pristatę „Vito E-CELL“. Šiandien klientai gali rinktis iš keturių elektra varomų furgonų: „eVito Panel Van“, „eSprinter“, „eVito Tourer“ ir EQV. Su šiuo metu dar kuriamais „eCitan“  ir „EQT1“ netrukus bus elektrifikuotas visas furgonų asortimentas.

Nuo ateinančio dešimtmečio vidurio „Mercedes-Benz Vans“ įgyvendins sekantį elektrifikavimo strategijos etapą perkeldami furgonus į naują architektūrą VAN.EA („Mercedes-Benz Vans“ elektrinė architektūra). Nuo 2025 m. visi vidutinio dydžio ir dideli furgonai, sukurti pagal naują modulinę architektūrą, bus tik elektriniai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įsirengti skirta daugiau nei 1,5 mln. eurų

confident-noyce

Ar plaunant elektromobilį, gali nutrenkti elektra? Ką būtina žinoti?

confident-noyce

Ką verta žinoti kiekvienam elektromobilio savininkui, kai temperatūra krenta žemiau nulio?

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau