20.5 C
Panevėžys
Šeštadienis, 31 liepos, 2021

NATO naikintuvai aštuonis kartus lydėjo Rusijos naikintuvus ir civilinį lėktuvą

Praėjusią savaitę oro policijos misiją Baltijos šalyse vykdantys NATO naikintuvai aštuonis kartus kilo atpažinti ir lydėti orlaivių.

Septynis kartus kilta dėl Rusijos orlaivių, vieną – dėl civilinio lėktuvo, sugedus šio ryšio įrangai, pranešė Krašto apsaugos ministerija (KAM).

Rugsėjo 23 dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino du naikintuvus Su-27B ir lėktuvą An-72, skridusius tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros iš Karaliaučiaus į Rusiją.

Tuo pačiu pakilimu NATO oro policijos naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros atpažino Rusijos orlaivius Su-34 ir An-26, skridusius iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį.

Anot KAM pranešimo, Su-34 pažeidė Estijos sieną.

Rugsėjo 24 dieną NATO orlaiviai iš pradžių tarptautinėje oro erdvėje atpažino rusų naikintuvą Su-27, vėliau lydėjo orlaivį Tu-214.

Rugsėjo 25 dieną oro policija atpažino į Lietuvos oro erdvę įskridusį civilinį orlaivį „Boeing 737“, vykusį iš Krokuvos į Helsinkį. Šis lietuvių kompanijai „GetJet Airlines“ priklausęs keleivinis lėktuvas dėl įrangos techninio gedimo nepalaikė ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC).

NATO naikintuvai civilinį lėktuvą nustojo lydėti ir atsitraukė, kai sutrikęs civilinio orlaivio radijo ryšys buvo atstatytas.

Pasak ministerijos, oro policija privalo lydėti ryšio su Skrydžių valdymo centru nepalaikančius orlaivius, kad užtikrintų skrydžių saugą kitiems rajone esantiems orlaiviams.

Tą pačią dieną tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros atpažintas Rusijos universalus transporto lėktuvas Il-76. Taip pat perimti ir atpažinti du Rusijos naikintuvai Su-27, lydėję IL-76 iš Karaliaučiaus ir du tokie pat naikintuvai, skridę pasitikti lėktuvo iš pagrindinės Rusijos dalies.

Dar rugsėjo 25 dieną NATO naikintuvai tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros atpažino keleivinius lėktuvus Il-18 ir Tu-13.

Rugsėjo 26 dieną palydėtas Rusijos lėktuvas IL-20, rugsėjo 27 dieną – IL-20 ir du naikintuvai Su-27.

Didelė dalis Rusijos orlaivių skrido be plano, be radiolokacinio atsakiklio, nepalaikė radijo ryšio su RSVC.

NATO oro policijos misija vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

A. Lukašenka: NATO „metodiškai“ telkia karinę infrastruktūrą prie Baltarusijos sienų

confident-noyce

Kariuomenė prisidės prie migrantų apgyvendinimo vietų apsaugos

confident-noyce

Kariuomenė turės iš naujo spręsti dėl „Skalvio“ ir „Šakių“ remonto konkurso

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau