Mokesčių inspekcija kovai su „šešėliu“ perka reklamą televizijoje

Mokesčių inspekcija kovai su „šešėliu“ perka reklamą televizijoje

BNS / Pexels.com nuotr.

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kovai su „šešėliu“ pasitelks televizijos eterį – paskelbtas trijų vaizdo klipų transliacijų per nacionalines televizijas viešasis pirkimas, jam planuojama išleisti iki 60,5 tūkst. eurų.

„Pirkimas buvo vykdomas ir pernai. Klipai bus transliuojami iki šių metų pabaigos, juose vaikai pasakoja apie tai, kur keliauja mokesčiai. Tai iš principo orientuota į jaunuosius mokesčių mokėtojus“, – BNS teigė VMI atstovė spaudai Rūta Asadauskaitė.

Mokesčių inspekcija pažymi, kad neįsipareigoja išleisti visos numatytos sumos. Iki lapkričio pabaigos truksiantį paslaugos pirkimo konkursą laimės mažiausią paslaugos kainą pasiūlęs tiekėjas, socialinė reklama bus transliuojama per kelias nacionalines televizijas.

BIC

30 sekundžių trukmės vaizdo klipų sukūrimui 2007 metais buvo skelbtas atviras viešas pirkimo konkursas. Pasak VMI, vaizdo klipą sukurti tuomet kainavo 15 tūkst. eurų.

VMI vykdo Mokesčių mokėtojų sąmoningumo ugdymo strategiją, kurios tikslas – ugdyti visuomenės sąmoningumą mokesčių klausimais bei „šešėlinės“ ekonomikos prevencijos tikslais.

Socialinė reklama bus apmokėta iš šiai programai skirtų lėšų.

Visoms strategijoje numatytoms priemonėms įgyvendinti šiemet skirta 200 tūkst. eurų, tiek pat pinigų skirta ir pernai.

AIK

Kraujo labaratorija

Tėvynė

H2Auto plovykla

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.