„Mercedes-Benz“ pristato tris naujus įkraunamus hibridinius modelius

„Mercedes-Benz“ pristato tris naujus įkraunamus hibridinius modelius

JP / Gamintojų nuotr.

„Mercedes-Benz“ toliau plečia „EQ Power“ ženklą turinčių įkraunamų hibridinių automobilių gamą. Pristatomi trys nauji modeliai „CLA 250 e Coupé“, „CLA 250 e Shooting Brake“ ir GLA 250 e pasiekia 160 kW (218 AG) pajėgumą, juose montuojama 15,6 kWh talpos baterija, leidžianti vien elektra nuvažiuoti iki 68 km (WLTP režimu).

„Automobilių rinka šiuo metu sparčiai transformuojasi, tačiau dėl infrastruktūros trūkumo kiekvienas renkasi visiškai elektra varomus modelius: daugeliui klientų dabar priimtinesni yra hibridai. Jų pasirinkimas yra gausus, o „Mercedes-Benz“ siūlo didžiausią įkraunamų hibridinių modelių gamą, kurioje – nuo kompaktiškų A klasės ar CLA modelių iki erdvių bei komfortiškų GLE visureigių“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Ta pati jėgainė – šešiems modeliams

BIC

Pristatyti trys nauji „EQ Power“ modeliai prisijungia prie kitų trijų kompaktinių įkraunamų hibridinių automobilių – A 250 e, „A 250 e Saloon“ bei B 250 e.

Į visus montuojamos identiškos jėgainės: 118 kW (160 AG) pasiekiantis 1,33 l keturių cilindrų benzininis variklis bei 75 kW galios elektrinis. Bendra tokios sistemos galia – 160 kW (218 AG), o sukimo momentas – 450 Nm.

Automobilių aukštos įtampos baterijos bendra talpa – 15,6 kWh. Ji gali būti įkraunama tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės krovikliais. Namie montuojama kintamosios srovės (AC) 7,4 kW galios „Wallbox“ tipo stotelė nuo 10 iki 100 proc. talpos bateriją užpildo per 1 val. 45 min. Miestų 22 kW galios nuolatinės srovės (DC) stotelės bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrauna maždaug per 25 min.

Baterijas gamina ir tiekia „Daimler“ patronuojamoji įmonė „Deutsche Accumotive“. Vandeniu aušinamos baterijos sveria apie 150 kg.

Naujieji „Mercedes-Benz“ įkraunami hibridai taip pat neturi atskiro 12 V įtampos starterio. Benzininiam varikliui paleisti galios suteikia elektrinis motoras.

Kompaktiškai išdėstyti agregatai

Į naujuosius įkraunamus hibridus diegiama jau trečiosios kartos „Plug-in“ sistema, išsiskirianti kompaktiškumu. Palyginti su įprastais vidaus degimo variklius turinčiais modeliais, hibridinių bagažinės talpa yra vos mažesnė, o kiti matmenys nepakitę. Išmetimo sistema suprojektuota taip, kad galinis bakelis tilpo į transmisijos tunelį, o degalų bakas patalpintas greta galinės ašies – tai leido sukurti nemažą erdvę baterijoms.

Trečiosios kartos „Plug-in“ sistema pasižymi ir išmaniu kelio planavimu – matydama navigacinius duomenis, greičio apribojimus ir kitą informaciją, ji parenka skirtingą režimą kiekvienai atkarpai įveikti.

Yra keli važiavimo režimai, skirti įvairioms kelionėms. Pavyzdžiui, „Electric“ leidžia važiuoti naudojant vien elektrą, o benzininis variklis įjungiamas tik vairuotojui maksimaliai nuspaudus akceleratorių. Energijos rekuperacijos lygis pasirenkamas už vairo esančiomis svirtelėmis – vairuotojas pagal nuokalnės statumą ir kitus kelio parametrus gali naudoti DAUTO, D+, D, D ir D programas.

Pasirinkus „Comfort“ režimą, derinamas abiejų variklių veikimas, o „Eco“ prioritetas teikiamas elektriniam. „Sport“ režimas iki maksimumo padidina abiejų variklių galią ir optimizuoja jų veikimą maksimaliai dinamikai pasiekti.

„Mercedes-Benz“ analitikai, susisteminę „EQ Ready App“ programėlę naudojančių vairuotojų keliones, padarė stulbinamą išvadą – net 9 iš 10 kelionių yra trumpesnės nei 50 kilometrų. Tai reiškia, jog 90 proc. kelionių gali būti naudojamas tik „plug-in“ automobilio elektrinis variklis.

Įspūdingi techniniai duomenys

Įkraunami hibridai yra ne tik labai ekonomiški, bet ir išskirtinai greiti. „Mercedes-Benz CLA 250 e Coupé“ su 160 kW (218 AG) ir 450 Nm pasiekiančia hibridine sistema iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,8 sek. bei išvysto didžiausią 240 km/val. greitį. Naudojant tik elektros pavarą, didžiausias greitis yra 140 km/val.

Automobilis vidutiniškai vartoja 1,4–1,5 l/100 km benzino ir į aplinką išmeta 31–35 g/km CO₂ emisijų. Naudodamas vien elektrą, modelis gali įveikti 60–69 km (pagal naująjį WLTP režimą).

„CLA 250 e Shooting Brake“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. bei pasiekia didžiausią 235 km/val. greitį. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos – 1,4–1,6 l/100 km, o CO₂ emisijos – nuo 33 iki 37 g/km. Vien elektra šis modelis nuvažiuoti gali 58–68 km.

Miesto SUV GLA 250 e vien elektros pavara gali įveikti 53–61 km. Naudodamas abu variklius jis vidutiniškai vartoja 1,6–1,8 l/100 km benzino, o į aplinką išmeta 38–42 g/km anglies dioksido. 100 km/val. greitį šis modelis pasiekia per 7,1 sek. bei gali įsibėgėti iki 220 km/val.

AIK

Kraujo labaratorija

NKC

JUKmedia

Lazy Monkey

Tattoo

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.