16.5 C
Panevėžys
Šeštadienis, 12 birželio, 2021

Lietuvos regionus pasiekė nauja tendencija: fiksuojami rekordiškai išaugę nealkoholinio alaus pardavimai

Didžiųjų miestų prekybos centruose sparčiai augantys gaiviųjų gėrimų, ypač nealkoholinio alaus, pardavimai prekybininkų ir gamintojų jau nebestebina. Pastebima, jog vartotojų įpročiai keičiasi ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir šalies regionuose. 60 nedidelių parduotuvių Lietuvos regionuose valdanti įmonė „Gulbelė“ skaičiuoja, jog šią vasarą nealkoholinio alaus pardavimai rekordiškai padidėjo kone dvigubai.

Vasaros karščiai augino nealkoholinio alaus ir ledų pardavimus

UAB „Gulbelės“ vadovas Arūnas Tarnauskas, apžvelgdamas šių metų vasaros sezono prekių pardavimus, pastebi, kad skirtingose įmonės parduotuvėse labiausiai išaugo nealkoholinio alaus ir mineralinio vandens pardavimai.

Lyginant šių metų gegužės-rugpjūčio mėnesius su praėjusių metų vasaros pardavimų statistika, nealkoholinio alaus pardavimai paaugo kone dvigubai (182 proc.), tuo tarpu mineralinio vandens paklausa padidėjo trečdaliu (32 proc.). Skaičiuojama, jog alkoholinius gėrimus vasaros metu, pavyzdžiui vyną, gyventojai perka rečiau – šio produkto pardavimai nuo gegužės mėnesio sumažėjo trečdaliu (37 proc.).

Specialistai pastebi, jog itin šiltas pavasaris ir karšta vasara gyventojus skatino gaivintis ledais. Krautuvių tinklas „Gulbelė“ šiemet skaičiuoja 50 proc. išaugusius šio produkto pardavimus. Fiksuojama, jog per pastaruosius 3 mėnesius prekybos ledais apyvarta jau viršijo 500 tūkstančių eurų.

Be to, „Gulbelės“ prekybos centruose per karščius taip pat gerokai išauga rūgpienio pardavimai. Šiemet nuo gegužės iki rugpjūčio vidurio jo parduota 39 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pusmečio apyvarta pakilo dešimtadaliu

A. Tarnauskas.

A.Tarnausko teigimu, padidėję vasaros sezono pardavimai taip pat prisidėjo ir prie bendros įmonės mažmeninės prekybos apyvartos augimo. Šių metų pirmojo pusmečio rezultatai rodo, jog, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, ji išaugo dešimtadaliu (9,4 proc.). A.Tarnauskas tvirtina, jog tam įtakos turėjo naujai atidaromos bei renovuojamos prekybos tinklo parduotuvės.

„Investuodami į krautuvių tinklo plėtrą prognozavome stabilų augimą bei esamų prekybos pozicijų šalies regionuose išlaikymą. Vien praėjusiais metais atidarėme 11 naujų prekybos taškų, o šiemet ėmėmės renovacijos. Pirmąjį pusmetį atnaujinome tris parduotuves, likusį pusmetį laukia dar tiek pat. Pastebime, jog gyventojai teigiamai vertina šiuos pokyčius, todėl ir toliau siekiame parduotuves pritaikyti pagal pirkėjų poreikius“, – komentuoja „Gulbelės” vadovas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Prekyba baltarusiškomis prekėmis Lietuvoje – kol kas be trikdžių

confident-noyce

Tyrimas: dauguma lietuvių vaisius ir daržoves vartoja kasdien – ką ir už kiek perka

confident-noyce

„Iki“ pradeda prekybą greitaisiais COVID-19 antigeno testais

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau