Lietuviai keičia įpročius: degalinėse pradeda mokėti telefonu

Lietuviai keičia įpročius: degalinėse pradeda mokėti telefonu

JP / Bendrovės nuotr.

Lietuviai vieni pirmųjų Europoje už degalus pradėjo atsiskaitinėti išmaniuoju telefonu. Vasaros pradžioje rinkai buvo pristatyta „Viada“ degalinėse veikianti mobilioji programa, o prieš kelias savaites – keliuose didžiausiuose tinkluose atsiskaityti leidžianti ir jokiam degalinių tinklui nepriklausanti „Drivitty“. Abi programos sulaukė nemenko susidomėjimo – kiekvieną dieną jos sulaukia šimtų naujų vartotojų.

„Lietuviai yra imlūs technologijoms – nors tikėjomės, kad naujovę išbandys daug vairuotojų, startas pranoko lūkesčius. Per pirmąsias savaites mobiliąja programa pasinaudojo tūkstančiai vairuotojų, daugybė jų – daugiau nei po vieną kartą. O mes sulaukėme daugybės atsiliepimų su pasiūlymais, kaip galime tobulėti toliau, nemažai jų bus įgyvendinta jau artimiausiu metu“, – teigia „Drivitty“ prekės ženklą valdančios įmonės vadovas Naglis Verbošaitis.

Didžiausias mokėjimo už degalus telefonu privalumas – laiko taupymas. Atvažiavus į degalinę, iš automobilio išlipti reikia tik pačiam pylimui, o atsiskaityti galima kelis kartus spustelėjus telefono ekraną. Vairuotojui tereikia pasirinkti degalų užpylimo kolonėlę, atsiskaitymo būdą – mokėti prieš ar po pylimo – ir papildomu paspaudimu patvirtinti savo sprendimą.

BIC

Vairuotojams nebereikia automobilyje palikti vaikų ar augintinių ir eiti į pačią degalinę, kur neretai tenka stovėti eilėje ir laukti, kol priešais esantys žmonės atsiskaitys ne tik už degalus, bet ir maistą, kavą bei kitus produktus.

Telefoną galima naudoti ir apmokėjimui nuotoliniu būdu – pavyzdžiui, degalinėje stovinčiam draugui ar šeimos nariui pamiršus piniginę.

Programos saugumas užtikrinamas papildomu PIN kodu arba, jeigu išmanusis telefonas turi pirštų atspaudų skaitytuvą, biometrinėmis priemonėmis. Tai užtikrina, kad praradus įrenginį programa negalėtų pasinaudoti kiti asmenys.

„Išmanusis telefonas šiandien yra pagrindinis gyvenimo palydovas – mieste mokėjimo kortelė jau nebereikalinga. Telefonu galima atsiskaityti kavinėse, parduotuvėse, dabar – jau ir pilantis degalus, tad namie pamiršus piniginę, grįžti nėra ko – galima lengvai išsiversti be jos. Tačiau būti be telefono – kur kas sudėtingiau, kiti įrenginiai jo funkcijų atstoti negali. Matydamos tokią tendenciją, vis daugiau įmonių integruoja įvairius sprendimus būtent į išmaniuosius įrenginius“, – sako lietuvių startuolio vadovas N. Verbošaitis.

Mokėjimo už degalus išmaniuoju telefonu programa šiuo metu veikia dviejuose tinkluose – „Viada“ ir „Baltic Petroleum“, kurie kartu valdo daugiau nei 200 degalinių Lietuvoje, tačiau iki šių metų pabaigos tikimasi prijungti dar mažiausiai 2 tinklus.

Programoje taip pat integruota visoms degalinėms pritaikyta bendra nuolaida, tad vairuotojams nebereikia turėti kelių kortelių.

AIK

Labirintų parkas

Mano namukas

Biuro verslas

Dattoo tattoo

Panevėžio gimtadienis

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.