1.5 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 27 vasario, 2025

LAKD: įsigalioja nauji eismo pokyčiai „Via Baltica“ šalia Marijampolės

Autoriuselta
Fotodelfi


Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) informuoja, kad nuo trečiadienio visiškai uždaroma automagistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai dešinė pusė Marijampolės miesto prieigose, važiuojant nuo Marijampolės Kauno link. Pasak LAKD, vykdant rekonstravimo darbus, eismas kreipiamas dviem eismo juostomis kairiąja esamo kelio puse.

Eismas atkarpoje nuo PC „Moki veži“, esančio Kauno gatvėje, iki A5 kelyje esančio nusukimo ant Puskelnių viaduko, kreipiamas kairiąja esamo A5 kelio puse. Šioje 1 km atkarpoje eismas vyks po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi, akcentuojama pranešime žiniasklaidai.

Taip pat išvažiavimas iš Marijampolės miesto Kauno kryptimi vyks ne tiesiai, kaip įprastai, tačiau bus nukreipiamas kairiau, Vilkaviškio/Varšuvos viaduko kryptimi, naujai įrengtu laikinu pravažiavimu dešiniau, įsijungiant į esamą A5 kelią, nurodo LAKD.

LAKD numato, kad šie ribojimai galios iki šių metų pabaigos.

LAKD primena, kad eismo pokyčiai susiję su šiuo metu įgyvendinamo magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 72,50 km rekonstravimo projekto darbais.

Pradedamas rekonstruoti beveik 16 km ilgio ruožas yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo. Tai ilgiausias iš keturių ruožų, kuriuose vyksta ar planuojami darbai tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.

Esamas dviejų eismo juostų magistralinis A5 kelias bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, abipus jo ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose su magistraliniu keliu įrengiant jungiamuosius ir apjungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis apie 45 km bei rekonstruojant su A5 keliu besijungiančių rajoninių kelių ir magistralinio kelio A7 bei Marijampolės miesto gatvių atkarpas, pažymima pranešime.

Rekonstrukcijos metu bus įrengta 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 21 akustinė siena. Taip pat bus įrengtas apšvietimas ir kitos eismo organizavimo priemonės, nauja automobilių stovėjimo aikštelė su pastatu keleiviams.

Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo rangos darbų užbaigimas numatytas 2024 m. pabaigoje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Žiniasklaida: paskutinė Lenkijos „Rail Balticos“ atkarpa kainuos apie 2 mlrd. eurų

JP Redakcija

Lietuvos premjeras: būtina stiprinti „Rail Baltica“ politinį koordinavimą

JP Redakcija

„Rail Baltica statyba“ vadovas: nepavykus suvaldyti rizikų, projekto užbaigimas gali nusikelti iki 2033 m.

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads