Labdaringo ralio komanda savo automobilį pristatė panevėžiečiams

Savaitgalį panevėžiečiai bei miesto svečiai turėjo galimybę iš arčiau susipažinti su Lietuvą labdaringame Afrikos ralyje atstovausiančia panevėžiečių komanda „ASistemos“.  Jau ankstų šeštadienio rytą prie prekybos centro „RYO“ buvo galima ne tik išvysti raliui ruošiamą senąjį „Toyota 4runner“, tačiau ir pabendrauti su ekipažo nariais: įmonės „Automatikos sistemos“ inovacijų ir plėtros vadovu Andriumi Meržvinsku bei direktoriumi Gyčiu Preidžiu.

Sulaukė susidomėjimo

„Prisipažinsiu, nesitikėjome sulaukti tiek dėmesio“, – emocijų neslėpė Andrius Meržvinskas.

„Renginyje dalyvavo ne tik artimi draugai, kolegos, tačiau ir nemažai panevėžiečių, kuriems iš arčiau turėjome galimybę pristatyti ne tik ralio idėją, bet kartu pasidalinti ir pasiruošimo įspūdžiais“, – kalbėjo Gytis Preidis.

„Nuotykius kiekvienas suprantame savaip. Vieniems užtenka pusdienio gamtoje, kitiems – laiko pramogų parke.  Palikti savo komforto zoną – štai, kas man yra iššūkis“, – sakė G. Preidis.

„Kai susirinkusiesiems pasakojome, kokia nežinomybė mūsų laukia daugelis stebėjosi,  kaip išvis tam ryžomės žinant tai, jog ralis yra ne tik ištvermės, tačiau ir budrumo bei išmonės patikrinimas. Manau apetitas nuotykiams neturi jokių apribojimų. Tuo ir vadovaujamės“, pasakojo A. Meržvinskas.

Renginio metu taip pat vyko konkursas. Lankytojai galėjo nusifotografuoti prie komandos visureigio ir laimėti rėmėjų įsteigtus vertingus prizus.

Šių metų ralis – daug reiklesnis nei bet kada

Po 3 metų ralio finišas vėl bus Banjule, Gambijos sostinėje. Renginio organizatoriai teigė, jog  Bamake šiais metais organizuoti tokį renginį būtų buvę labai keblu. Ten trūksta 4-5 žvaigždučių viešbučių. Visi jie  buvo parduoti kariniams daliniams bei  Jungtinėms Tautoms turint tikslą išlaikyti  taiką Malyje.

Šiais metais Mauritanijoje ekipažų lauks daug daugiau smėlio skerspjūvių. Pasiūlytos daug sudėtingesnės vairavimo sąlygos. Pirmą kartą bus pristatytas „Atar to Boutilimit“ intensyvaus Sacharos važiavimo etapas. Tai reiškia, kad važiavimui kopomis bus skirta daug daugiau laiko.

„Pirmasis ralio etapas bus tikras keturių dienų supermaratonas iki Afrikos. Pirmą kartą ralio istorijoje turėsime ne tik regiono GPS žemėlapius, bet ir juose pažymėtus Budapešto-Bamako oficialius viešbučius, pavojaus taškus, sienos kirtimo punktus, ir kitas svarbias vietas“, – pasakojo G. Preidis.

„Nors turistinė kategorija ir leis mums pažinti skirtingas kultūras, pamatyti dykumas, tačiau žaidimams tikrai nebus laiko, nes kasdien nepaklusniu reljefu teiks įveikti apie 600 kilometrų“, – sakė A. Meržvinskas.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

V. Žala Elektrėnų ralyje tempo nemažino – finišą pasiekė pirmas

confident-noyce

„Moterų ralio 2020“ laimėtojos pagrindinio sėkmės formulės dėmens neišdavė

confident-noyce

Į „Moterų ralį 2020“ šiemet pateko ne visos

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau