Praėjusių metų pabaigą lydėjęs kalėdinis darbymetis kurjeriams buvo kaip niekad įtemptas. Anksčiau nei įprasta prasidėjęs dovanų pirkimo internetu bumas siuntų apimtį paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais padidino kone perpus.
Kurjerių ir siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS siunčiamų siuntų srautas kalėdinių laikotarpiu pernai buvo išaugęs daugiau nei 40 proc., palyginti su įprastais metų mėnesiais. Siuntų, siunčiamų per LP EXPRESS savitarnos terminalus, siųsta net 80 proc. daugiau nei įprastu metu.
„Kalėdinių dovanų pirkimo internetu karštligė ir siuntimo sezonas pernai prasidėjo gerokai anksčiau. Jau nuo lapkričio pradžios fiksavome kasdien ženkliai augantį siuntų skaičių. Įdomu tai, kad didžiausias siuntimo pikas pasiektas ne gruodžio mėnesį, kaip būdavo anksčiau, o lapkritį.
Tai rodo, kad keičiasi gyventojų įpročiai: visų pirma, kaip niekad aktyviai kalėdinės dovanos pirktos internetu; antra, žmonės išmoko planuoti – internetinių pirkinių užsisakė iš anksto, kad šie laiku spėtų atsidurti po Kalėdų eglute“, – pažymėjo LP EXPRESS kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų veiklą vykdančios Lietuvos pašto patronuojamosios įmonės „Baltic Post“ direktorius Juozas Buitkus.
Visą parą veikiančių siuntų savitarnos terminalų LP EPXRESS paklausa šventiniu laikotarpiu buvo išaugusi net iki 2 kartų. Daugiau nei pusė – 54 proc. – jais siunčiamų siuntų buvo iš el. parduotuvių siųsti pirkiniai. „Klientai šiandien kaip niekad taupo asmeninį savo laiką, todėl užuot ėję į paštus atsiimti siuntos ar derinęsi prie kurjerių atvykimo į namus laiko, renkamasi savitarnos terminalus, iš kurių gali siuntas atsiimti sau parankiausiu metu“, – aiškino J. Buitkus.
Kalėdiniu laikotarpiu daugiausia siuntų – dažniau nei kas ketvirta (26 proc. visų per terminalus siųstų siuntų) – buvo pristatoma į Vilniuje esančius LP EXPRESS terminalus. Toliau rikiuojasi Kaunas (17 proc. visų siuntų), Klaipėda (9 proc.), Šiauliai (5 proc.), Panevėžys (4 proc.).