Dažniausiai krovinių pervežimas Klaipėda vykdomas, norint transportuoti krovinį į jūrų uostą. Klaipėdos uostas yra vienintelis Lietuvoje, bet didelė dalis per jį transportuojamų krovinių atkeliauja iš kitų šalių. Rinka diktuoja sąlygas eksportui ir importui, o šalies geografinė padėtis gali būti išnaudota transportavimo verslui ir susijusių paslaugų vystymui.
Tranzitiniai pervežimai yra sritis, kurią Lietuvos Respublika laiko prioritetine. Patogi geografinė padėtis leidžia tai išnaudoti. Rytų valstybės renkasi transportavimą per Klaipėda dėl keleto priežasčių.
Išvystyta transporto infrastruktūra. Pajėgūs geležinkeliai ir sausumos transporto keliai lemia, kad krovinių pervežimas Klaipėda ir Lietuva nesukelia papildomų problemų vežėjams. Taip pat gerai išvystyta uosto teritorija, geležinkelis ir keliai esantys uoste.
Klaipėdos uostas neužšąla. Tai lemia pastovius krovinių srautus be sezoniškumo. Vežėjams paranku naudotis vieno uosto paslaugomis nenutrūkstamai.
Klaipėdoje ir Lietuvoje ruošiami specialistai, reikalingi sėkmingam darbui laivyboje ir ant kranto. Mokymo įstaigos bendradarbiauja su verslu, todėl žino jų lūkesčius, o studentai turi galimybę iš vidaus susipažinti su būsimo darbo aplinka ir atlikti praktiką. Komunikavimas tarp verslo ir mokymo įstaigų ypatingai svarbus.
Šalyje veikianti Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija atstovauja uosto interesams. Ji pasirūpina uosto reklama, stengiasi sudaryti palankias sąlygas tranzitui. Asociacija gyvuoja jau virš 20 metų ir ženkliai prisideda prie uosto sėkmės.
Uostai yra didieji transporto mazgai, šalia kurių nusidriekia visa eilė papildomų paslaugų ir infrastruktūros. Tuomet išlošia visi: uostas gali tinkamai vykdyti savo pagrindinę veiklą, kai aplink yra daug transporto kelių ir transportavimu užsiimančių įmonių, o įmonės gali gyvuoti, nes uostas sukuria didelius prekių srautus. Ši sistema taip pat naudinga ir valstybei, nes į įmonės kasmet solidžiai papildo biudžetą sumokėdamos mokesčius.