Kokie yra krovinių gabenimo būdai?

Šiuolaikinis gyvenimas yra neįsivaizduojamas be krovinių gabenimo. Eksportas ir importas tarp skirtingų šalių vyksta kiekvieną dieną. Įmonės, kuriose apsipirkinėjame, siunčiasi savo produktus iš viso pasaulio, o pristatymo laikas dažnai priklauso nuo to, kokiu būdu bus gabenamas krovinys.

Dėl itin pažangių technologijų ir laisvo judėjimo tarp skirtingų šalių, krovinių gabenimas jūra ir oru yra naudojamas taip pat dažnai kaip ir gabenimas žeme.

Krovinių gabenimas jūra išsiskiria tuo, kad kroviniai dažnai keliauja labai lėtai, tačiau jais galima gabenti viską. Krovinių dydis dažniausiai būna daug kartų didesnis nei oru ar žeme gabenamų krovinių. Įmonės dažniausiai laivais siunčiasi didelius kiekius produktų iš tolimų kraštų.

Tačiau, krovinių gabenimas jūra nėra naudojamas tik tarp didelių įmonių – šiuo gabenimo būdu žmonės dažnai siunčiasi naujas mašinas arba gabenasi savo tgransporto priemones į kitus pasaulio kraštus.

Krovinių gabenimas oru yra pats greičiausias ir šiuo būdu dažniausiai keliauja laiškai bei maži siuntiniai, nes lėktuvo talpa neprilygsta laivams ar žemėje naudojamoms transporto priemonėms. Šis būdas yra labai brangus, todėl krovinių gabenimas jūra yra dažnas žmonių pasirinkimas, kai nespaudžia laikas. Vis dėlto, krovinių gabenimas žeme yra dažniausiai naudojamas būdas.

Tai ne tik populiaru tarp įmonių, tačiau ir asmeniniam naudojimui žmonės renkasi siuntinių gabenimą žeme. Toks pasirinkimas yra greitesnis, nei jūra, bet pigesnis, nei oru.


3 komentarai

Jevgenijus 2019-11-19 10:17 at 10:17

Faktas, jog transportavimo budas pasirenkamas ir pagal krovinio tipa ir pagal turimus laiko resursus. Netolimais atstumais, kaip pvz kroviniu pervezimas i belgija olandija, vokietija ir kitas europos salis, paprasciausia rinktis gabenima keliais. Didziagabaricius krovinius gabena juros keliu, o maziausius, kuriuos reikia pristatyti greiciausiai – oru. Kiekviena pasirinkima lemia ne tik laikas, krovinio tipas, bet ir logistikos sanaudos, kiek uz tam tikro krovinio nugabenima verta moketi.

Atsakyti
Simas 2020-02-24 16:43 at 16:43

Manau kroviniu gabenimo rusis priklauso nuo termino, per kuri reikia pristatyti, taip pat nuo krovinio gabaritu. Logistiskai labai patogus budas yra kroviniu gabenimas keltais zinoma kai krovinys didelis, tai labai palengvina visa logistikos grandine, nes reikiamas kiekis gali buti nugabentas vienu reisu, ko galbut nepavyktu gabenant keliais.

Atsakyti
sunkiasvorių 2020-10-31 15:22 at 15:22

Gerai, kad galima gabenti ne tik mažus krovinukus, bet ir didelius sunkiasvorius. Tikrai infratruktūra yra super išvystyta.

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

A. Latakas: greitai nukreipti krovinius į kitus uostus neįmanoma

confident-noyce

R. Sinkevičius tikisi, kad Baltarusija nenukreips krovinių iš Lietuvos uostų

confident-noyce

J. Narkevičius: nukreipdama krovinius Baltarusija pakenktų tik sau

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau