„Keliauk Lietuvoje“ keičia įvaizdį: kurs vientisą šalies įvaizdį užsienio turistams

AutoriusŽygimantas Šilobritas (ELTA)Fotolrt.lt

Siekiant sukurti vientisą ir lengvai suprantamą užsieniečiams Lietuvos įvaizdį, nacionalinės turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ keičia savo įvaizdį ir logotipą.

Agentūros rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Dovilė Seliukė teigia, kad taip bandoma sukurti vientisą Lietuvos įvaizdį užsienio turistams, taip į komunikaciją įnešant aiškumo ir padarant šalį labiau pastebima.

„Įsiliejame į bendrą šalį pristatančią koncepciją, kas užsieniečiams padės kurti vientisą Lietuvos įvaizdį. Kita dalis yra tai, kad įnešame aiškumo vizualinėje ir bendroje komunikacijoje. Tai tikimės, kad tas aiškumas padės atkreipti dėmesį ir tapti labiau pastebėtiems“, – „Keliauk Lietuvoje“ atsinaujinimo renginyje pasakojo D. Seliukė.

Renginyje vykusio pristatymo metu buvo išskirti keturi turizmo aspektai, į kuriuos yra susitelkiama naujojoje komunikacijoje: įspūdinga gamta, gastronomija, Lietuvos kultūra ir istorija. Kaip teigė „Keliauk Lietuva“ atstovė, šie aspektai panašūs į ankstesnius, bet keičiasi jų pateikimo simbolika, šūkiai ir net spalvos, kurios naudojamos komunikacijoje.

„Skirtingais žodžiais akcentuojame tuos pačius dalykus. „Real is beautiful“, – senasis mūsų šūkis, savyje talpino tikrumo grožį, į kurį telkiamės ir dabar. Ir kur yra tikrumas? Jis yra gamtoje, mūsų aplinkoje. Tad esmė kardinaliai nesikeičia, bet keičiame išvaizdą“, – aiškino ji.

Pasak D. Seliukės, dabartinė turizmo reklama yra susitelkusi į unikalias patirtis ir istorijas, kurias gali pateikti šalis. Jos teigimu, į tai atsižvelgiant ir perkonstruota komunikacija, kuria bandoma pritraukti užsienio turistus.

„Patirtys ir istorijos yra viena didžiausių turizmo tendencijų. Nes jeigu stebėti turistų tendencijos pokytį, jie ieško unikalių istorijų ir unikalių patirčių, ką mes labai aiškiai jiems ir pateikiame“, – sakė „Keliauk Lietuvoje“ atstovė.

„Anksčiau turėjome „Real is beautiful“. Bet istorijos keičiasi, negali vadovautis tik vienu dalyku. Reikia atsišviežinti, reikia sekti tendencijas ir žiūrėti, kuo gyvena pasaulis“, – pridūrė ji.

Pasak jos, toks susitelkimas į unikalias patirtis leis išskirti, kokius turistus labiausiai domintų Lietuva.

„Tikimės, kad šis naujasis pozicionavimas leis Lietuvai atrasti savo vietą turizmo žemėlapyje. Nes dabar mes aiškiai žinome, ką norime išskirti. Turime aiškiai išskirtas vertybes, turime aiškiai išskirtus akcentus, į ką atkreipti dėmesį ir kaip bandyti prisitraukti turistus. Aiškus pozicionavimas mums padės išskirti, ką iš tiesų norime prisitraukti ir kieno dėmesio norėtume“, – komentavo ji.

Naujasis „Keliauk Lietuvoje“ logotipas sudarytas iš 4 persidengiančių kvadratų, reprezentuojančių pagrindinius turizmo Lietuvoje aspektus. Jo dizainas paremtas į UNESCO paveldą įtrauktų lietuviškų šiaudinių sodų dizainu. Siekdama atsinaujinti „Keliauk Lietuvoje“ taip pat savo komunikacijoje naudos ryškias ir pastebimas spalvas, tokias kaip violetinė ar geltona.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ž. Gavelienė: 2023-ieji buvo pirmieji metai, kai turizmo sektorius galėjo dirbti visu pajėgumu

confident-noyce

„Atviras Panevėžys“ – naujas pasiūlymas kultūros ir meno išsiilgusiems turistams

confident-noyce

Turistų iš užsienio apgyvendinta daugiau, šalies gyventojų – mažiau

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau