10.5 C
Panevėžys
Penktadienis, 6 rugpjūčio, 2021

Kaune Nemunu pradeda kursuoti pramoginis laivas iki rajono

AutoriusBNSFotoVVKD

Birželio 18 dieną Nemunu nuo Kauno „Žalgirio“ arenos iki Kauno rajono kurortinių miestelių pradeda kursuoti laivas „Žalgiris“, ketvirtadienį pranešė Vidaus vandens kelių direkcija.

Laivas penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais plukdys Kulautuvos link ir atgal. Išplaukęs 10 val. ryto, laivas po po valandos pasieks Raudondvarį, po dviejų – Kačerginę, po dviejų su puse – Kulautuvą.

Laive telpa 70 žmonių, jis turi 20 vietų dviračiams ar paspirtukams. Juo rūpinasi ir reisus vykdo Vidaus vandens kelių direkcija.

„Keleivinis laivas „Žalgiris“ yra modernizuotas, pritaikytas didesniam keleivių patogumui: sumažintas variklio triukšmingumas, atnaujintas salonas, sėdimos vietos, įrengta uždanga nuo lietaus ir saulės. Šiemet prie Žalgirio arenos įrengta ir nauja prieplauka, prie kurios numatyta galimybė švartuotis laivams. Čia stos ir keleivinis laivas „Žalgiris“. Norime, kad miesto gyventojai ir svečiai turėtų galimybę atplaukti į pačią miesto širdį“, – pranešime cituojamas Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.

Pasak jo, direkcija siekia ne tik pasiūlyti žmonėms įvairesnių būdų praleisti laisvalaikį, bet ir parodyti, jog laivas yra puiki transporto priemonė.

Kelionė „Žalgiriu“ į abi puses suaugusiesiems kainuoja 12 eurų,  vaikams nuo 7 iki 16 metų ir neįgaliesiems – pusę kainos. Pusę kainos kainuoja ir kelionė į vieną pusę. Vaikai iki septynerių metų, jei neužima papildomos vietos, gali plaukti nemokamai. Vieta dviračiui ar paspirtukui kainuoja šešis eurus.

Nuo „Žalgirio“ arenos laivas pajuda 10 val. ryto, atgal grįžta 17 val. Kelionę planuoti ir bilietus įsigyti galima dviem savaitėms į priekį.

„Kaunas – upių miestas, todėl artėjančių pokyčių laukėme ir jais džiaugiamės. Sutvarkyta Nemuno salos akvatorija ir įrengta prieplauka taps dar vienu traukos centru kauniečiams bei miesto svečiams. Visa tai yra dar vienas įrodymas, kad laivyba Nemune realiai atsigauna ir čia ne žodžiai, o apčiuopiami darbai. Taigi ir Kauno miesto idėja įrengti šliuzą ties hidroelektrine su kiekviena diena tampa vis aktualesnė“, – sako Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis.

Šių metų pavasarį VĮ Vidaus vandens kelių direkcija pradėjo Nemuno tvarkymo projektą, po kurio apie 225 km ilgio upės vagą reguliuos ne mažiau 500 pastatytų naujų ar atnaujintų esamų hidrotechnikos statinių – bunų. Projekto pabaiga numatyta 2023 metais.

Pasak direkcijos, dėl bunų poveikio bus ženkliai lengviau išlaikyti laivakelio projektinius matmenis net ir sausuoju metų laikotarpiu. Projekto investicijos siekia 23 mln. eurų be PVM.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kariuomenė turės iš naujo spręsti dėl „Skalvio“ ir „Šakių“ remonto konkurso

confident-noyce

Italija žengė istorinį žingsnį: Venecijoje uždrausti didieji kruiziniai laivai

confident-noyce

Nauja lietuvių aistra – buriavimas: ką svarbu žinoti prieš įsigyjant nuosavą laivą?

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau