27 C
Panevėžys
Sekmadienis, 9 rugpjūčio, 2020

Karantinas ledų pardavimus pristabdė, bet noro nesumažino

AutoriusJPFotoBENDROVĖS

Nors įprastai ledų pardavimai pradeda augti dar balandį, atšilus orams, o piką pasiekia birželį, šie metai buvo kitokie. Palyginti su pernai vasara, nuo birželio mėnesio ledų pardavimai yra sumažėję 13 proc., rodo prekybos tinklo „Maxima“ duomenys. Daugiausia ledų prekybos tinkle nupirkta birželio 19 ir 26 dienomis, kuomet visoje Lietuvoje sinoptikai skaičiavo karščio rekordus.

„Karantino metu pirkėjai parduotuvėse lankėsi rečiau, todėl mažėjo tam tikrų prekių pardavimai, pavyzdžiui, jau paruoštų valgyti gaminių, šviežių bandelių ir ledų. Visgi vos pasibaigus karantinui, nuo birželio 17 dienos, ledų pardavimai pradėjo augti ir aplenkė praėjusios vasaros pardavimus 5 proc.“, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Pernai vidutiniškai vienas pirkėjas nusipirko 3,8 porcijas ledų, šiemet skaičius išaugo iki 4,2 porcijų.

„Pastebime, kad šiemet daugiau nuperkama ledų ant pagaliuko ir kūginių ledų. Tuo metu vaisinių ir ledų puodeliuose pardavimai sumažėjo 20-30 proc. Nepaisant to, ledai puodeliuose išlieka populiariausiu pasirinkimu“, – sako „Maximos“ atstovė.

Gamintojams teko prisitaikyti

Lietuvos ledų gamintojai neslepia pajutę pandemijos įtaką. Planuodami apsipirkimus, žmonės ėmė vengti ir impulsinių pirkimų, mažiau skirti lėšų ne pirmo būtinumo prekėms.

„Tai dalinai paveikė ir mūsų produkcijos, ledų, pirkimą. Tačiau priėmėme tam tikrus taktinius sprendimus, kurie su šiuo iššūkiu padėjo susidoroti. Juk vis dėlto ledai yra desertas, kuris teikia malonumą, o juo reikia mėgautis net tada, kai pasaulis eina iš proto“, – sako Nerijus Valūnas, AB „Klaipėdos pienas“, Baltijos šalių prekybos tinklų pardavimų vadovas.

Pasak jo, daugiau įtakos pirkėjų pasirinkimui turėjo ir prekių kainos. Ši įmonė prisijungė prie „Maximos“ inicijuotos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“, kurios metu 80 Lietuvos gamintojų 15 proc. sumažino 800 prekių kainas. Po šio veiksmo, N. Valūno teigimu, įmonės ledų pardavimai išaugo 20-30 proc.

„Mums labai svarbu, kad pirkėjas pirktų lietuvišką prekę ir ją galėtu įsigyti kuo dažniau, nes  prekės kaina yra žemesnė. Augant pardavimams, ne tik palaikoma nenutrūkstama gamyklų veikla, darbo vietos, produktų rotacija, bet ir jaučiamas visuomenės palaikymas. Juk viskas sukasi ratu ir tas nenutrūkstamas procesas yra būtinas“, – pabrėžia N. Valiūnas, AB „Klaipėdos pienas“ atstovas.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Turizmo įmonės laukia valstybės paramos, kai kurios svarsto keisti veiklą

confident-noyce

Užsivėrus šalių sienoms, kelionių skaičius Baltijos šalyse šovė į viršų

confident-noyce

„Sodra“ primena nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui – liko dvi savaitės kreiptis dėl įmokų atidėjimo

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau