16.9 C
Panevėžys
Šeštadienis, 14 rugsėjo, 2024

JP ir FAD projektas: kad nepaklystumėte skaitmeninėje erdvėje

AutoriusRAIMONDA MIKUČIONYTĖFotoASMENINIS ALBUMAS
T. Morkūnas.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD vadovas Tomas Morkūnas drauge su naujienų portalu JP siūlo naują projektą skaitmeninėje rinkodaroje – „Google partnerių patarimai“. Šiuo metu sukurtos trys laidos, o pirmoji iš jų jau rugsėjo mėnesį pasirodys naujienų portalo JP paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.

Daugiau kaip 15 metų patirties

Pasak „FAD“ vadovo T. Morkūno, sukaupus ilgametę skaitmeninės rinkodaros patirtį, norisi šiomis žiniomis dalintis su savo miesto verslais ir edukuoti Panevėžio gyventojus.

„Jau daugiau kaip 15 metų dirbdamas skaitmeninės rinkodaros srityje ir konsultuodamas verslus pastebiu vis pasikartojančius klausimus, kuriuos užduoda ne vienas verslas. Todėl laidoje „Google partnerių patarimai” atsakysiu į šiandien verslui aktualius skaitmeninės rinkodaros klausimus ir pasidalinsiu praktiniais patarimais, kurie palengvins darbą IT srityje“, – aiškino T. Morkūnas apie projekto atsiradimo poreikį ir naudą.

Laidos skirtos visiems

„FAD“ vadovas pasakojo, kad laidos skirtos gyventojams ir verslo atstovams, projekto esmė supažindinti su skaitmeninės rinkodaros galimybėmis.

„Tai praktiniai patarimai, kurie šiandien aktualūs kiekvienam ir svarbūs bene visiems interneto naudotojams. Laidos pradžioje bus pateikiami praktiniai patarimai, kurie palengvins darbą IT srityje paprastiems vartotojams – tai yra tiems, kurie internete veikia kiekvieną dieną. O antroji laidos dalis skirta verslui – patarimai bei aktualios tendencijas skaitmeninės rinkodaros srityje. Laidos tikslas – edukuoti Panevėžio gyventojus apie ateities skaitmeninę rinkodarą bei kas vyksta internete“, – aiškino T. Morkūnas.

Parengtos kelios laidos

Skaitmeninės rinkodaros agentūros vadovas teigė, kad jau yra parengtos kelios laidos.

„Kada laidos baigsis, pasakyti negalime. Kiekvieną mėnesį pasirodys po vieną laidą. Jau turime laidų iki gruodžio mėnesio. Kai pasirodys pirmoji laida, patys žiūrovai galės į mano elektroninį paštą išsiųsti aktualius klausimus, o įdomiausi bus apžvelgiami kitose laidose. Taip pat įdomiausių klausimų autorius kiekvieną mėnesį apdovanosime specialiu „Google Partners” prizu!“, – pristatė projekto esmę ir tikslus T. Morkūnas bei prašė klausimus laidai siųsti: tomas@fad.lt.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Google Ads“ reklama konkurentų klientams – žaidimas su ugnimi ar veiksminga marketingo strategija?

confident-noyce

Nauji „Google“ reikalavimai internetinių svetainių savininkams

confident-noyce

„FAD“ gimtadienio proga – 1 000 eurų Panevėžio įmonėms

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau