-1.4 C
Panevėžys
Šeštadienis, 14 gruodžio, 2024

Į Lietuvą atvyksta 30 000 „Rail Baltica“ geležinkelio pabėgių

AutoriusJPFotoBENDROVĖS

Įgyvendinant strateginį LTG grupės projektą „Rail Baltica“, į Lietuvą pristatomi pirmieji greitojo geležinkelio pabėgiai. 8 000 gelžbetoninių pabėgių jau pristatyta, likusi dalis iš beveik 30 000 partijos bus pristatyta iki metų pabaigos. Pabėgiai bus naudojami ruožo Šveicarija–Žeimiai viršutinei kelio konstrukcijai įrengti.

Pabėgiai gaminami „Track Tec S.A.“ įmonėje Lenkijoje. Tai – vienas iš didžiausių Lenkijos gamintojų. Iš kaimyninės šalies jie pervežami į „LTG Infra“ sandėliavimo vietą Vilkaviškyje.

„Išankstinis medžiagų pristatymas yra dalis darbų spartinimo strategijos, kuria siekiama iš anksto apsirūpinti reikiamomis medžiagomis būsimiems projekto statybos etapams. Pabėgiai bus klojami 8,8 km atkarpoje Šveicarija–Žeimiai. Šiuo metu tiesiame sankasą Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos link. Tiek mūsų, tiek Europos Sąjungos prioritetu tarptautine magistraline jungtimi sujungsime Latviją ir Lenkiją“, – kalbėjo projektą įgyvendinančios bendrovės „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

Bendrovė „Track Tec“ specialiai „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio vėžei pagamino specializuotus betoninius pabėgius, atitinkančius aukštus „Rail Baltica“ projekto reikalavimus. Pabėgiai skirti mišriam traukinių eismui, įskaitant greituosius keleivinius traukinius, intermodalinius krovininius traukinius ir sunkiuosius krovininius traukinius, kuriais bus transportuojami nestandartiniai kroviniai ir karinė įranga. Numatyta, kad pabėgiai turi atlaikyti iki 25 tonų ašinę apkrovą – vieną didžiausių Europoje – ir išlaikyti iki 300 km/h greitį.

Visą pabėgių partiją planuojama gauti iki 2024 m. pabaigos. Į Lietuvą pristatoma skalda – jau gauta 75 000 tonų iš 86 200 tonų bendrai užsakyto kiekio. Iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto į statybvietę Jonavos r. taip pat pervežami įsigyti bėgiai.

„Rail Baltica“ magistralinės linijos statyba Lietuvoje įgauna pagreitį ir kasmet artėja prie modernaus greitųjų geležinkelių tinklo įgyvendinimo, kuriame Lietuva taps svarbia Europos geležinkelių transporto dalyve.

„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.


1 komentarai

Gintautas 2024-11-28 13:31 at 13:31

Super labai laukiam🙂👍👍👍👍👍

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Nausėda: Baltijos šalys turi siekti tolesnės ES paramos „Rail Balticai“

confident-noyce

Vis labiau įsibėgėja „Rail Baltica“ geležinkelio linijos tiesimo darbai ruože nuo Kauno Panevėžio link

confident-noyce

Vyriausybė leido pradėti žemės paėmimo procedūrą „Rail Baltica“ infrastruktūrai Panevėžyje

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau