Į grožio parodą „Pelenė 2015“ sugrįžo profesionalai

Į grožio parodą „Pelenė 2015“ sugrįžo profesionalai

Vakar pasibaigusi didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda „Pelenė 2015“ šiais metais bus įvykdžiusi svarbiausią savo užduotį – po daugelio metų į parodą grįžo profesionalai. Daugiau nei 250 įmonių iš Lietuvos ir užsienio po vienu stogu Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO surinkę parodos organizatoriai džiaugiasi sulaukę ypatingai gerų atsiliepimų.

„Dėkojame, paroda buvo organizuota aukščiausiu – NATO – lygiu“, – atsisveikindami  juokavo kirpimo meistrai iš Rygos. „Kaip ir norėjome, paroda tapo erdve, kur kolegos susitiko, dalijosi mintimis, naujienomis ir profesionaliais patarimais, keitėsi kontaktais ir užmezgė naujus ryšius. Sulaukėme svečių iš didžiosios Messe Frankfurt parodos. Jie liko patenkinti tuo, ką pamatė Vilniuje“,- jau pasibaigus „Pelenei“ sakė parodos projekto vadovė Dovilė Vertelytė-Saldukienė.

BIC

Pasak D. Vertelytės-Saldukienės, ypatingai džiugino pilnos konferencijų salės, kuriose vyko seminarai specialistams, daug dėmesio sulaukęs atvirasis Lietuvos kirpėjų, grožio specialistų, šių specialybių mokytojų ir studentų čempionatas, konkursai, kūrybinės dirbtuvės, moderniausių kirpimų, ilgų plaukų ir vestuvinių šukuosenų demonstravimas.

Parodoje buvo galima sutikti profesionalų, kurie „Pelenėje“ nebuvo lankęsi aštuonerius metus. Po ilgos pertraukos į grožio parodą grįžo bendrovės „Fragrances International“, „Davines“ ir daugelis kitų.

Po trejų metų į „Pelenę“ grįžusio prekės ženklo „Glow“ vadovė Gabrielė Stumbrienė sako, kad parodai ruošėsi atsakingai ir ji pateisino lūkesčius. „Vieną parodos salę atiduoti profesionalams – gera mintis. Savo stende sulaukėme daugybės žmonių – ir profesionalų, ir kitokiais prekių ženklais besidominčių moterų. Turėjau nemažai verslo susitikimų, pasirašėme bendradarbiavimo sutarčių, – tokia ir turi būti paroda.“

Pirmą kartą  parodoje „Pelenė“ dalyvaujantys grožio rinkos naujokai, lietuviškos, vartotojui ir aplinkai draugiškos „Elais“ kosmetikos gamintojai sako, kad tokios sėkmės nesitikėję. „Sulaukėme įvairiausių žmonių. Mūsų kosmetika domėjosi ir moterys, ir vyrai. Nustebome, kad atėjo labai daug jaunimo, matyt, jauni žmonės daugiau galvoja apie savo kūno sveikatą“, – sakė „Elais“ prekės ženklo vadovė Rūta Monkevičiūtė.

Prekės ženklo „Naturalmente“, vadovė, kaunietė Sonata Stankevičienė per tris parodos dienas patyrė, kad Vilnius – itin pažangus miestas ir žmonių, besidominčių sveika kosmetika yra daug. „Pagrindinis mūsų tikslas parodoje buvo dar plačiau paskleisti žinią apie tai, kad grožio metamorfozės įmanomos be naftos. Nuolatinis parabenų vartojimas yra katastrofa mūsų kūnui, juk tai, kas nugula mūsų plaukuose ar ant odos, patenka į kraujagysles, į limfą ir pasiekia vidaus organus. Mūsų kosmetikos gamintojai – italai kirpėjai. Keletas jų turi onkologinių problemų, todėl gerai žino, kaip svarbu profesionalams dirbti su kokybiškais produktais, pagamintais iš natūralių medžiagų.“

Kirpėjams profesionalams skirta produkcija prekiaujanti bendrovė „Evelita“ „Pelenėje“ dalyvauja dvidešimt pirmąjį kartą. „Esame parodos senbuviai, – sakė bendrovės vadovė Aušra Jučinskaitė. – Pernelyg daug iš parodos nesitikėjome, tačiau ji pranoko mūsų lūkesčius. Ilgimės to, kas buvo prieš penkiolika metų, kai nespėdavome atsakinėti į profesionalų klausimus, dabar gi, mus dažniau nei jie, aplanko jų klientai, tačiau turime nusileisti į realybę – prekyba salonuose ir prekyba internetu daro savo“.

Kai kurių prekės ženklų pasirodant Lietuvoje grožio profesionalai itin laukė. Vienas tokių – profesionalams skirta kosmetika „Kryolan“. Prekės ženklo Lietuvoje atstovas, bendrovės „Erdesa“ direktoriaus pavaduotojas Martynas Vrublevskis sako sulaukę didžiulio profesionalų susidomėjimo. „Tarptautinėse parodose šis prekės ženklas nuolat matomas, tie, kurie jose lankosi, stebėjosi – pagaliau jūs esate Lietuvoje! Manome, kad šalyje atsirado rimtas konkurentas kitoms kosmetikos bendrovėms.“

Parodos statistika

Didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda vyko trijose ekspozicijų salėse. Penktoji buvo skirta specializuotoms paslaugoms ir produktams, trečioji pristatė grožio produktus ir paslaugas, skirtas grožio ir stiliaus salonų lankytojams. Ketvirtojoje salėje įsikūrė madingus aksesuarus, stiliaus detales ir išskirtinius papuošalus pristatantys parodos dalyviai bei išskirtinė Juvelyrų alėja.

Parodoje dalyvavo 250 kompanijų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Kinijos, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos.

Parodą aplankė ir daugiau lankytojų – 20.700 (pernai – 18.200). Šiemet tarp lankytojų net 40%  – specialistai: kirpėjai, stilistai, kosmetologai,  visažistai ir kt. Parodą lankytojai įvertino puikiai – didžioji dauguma ketina joje lankytis ir ateityje.

Parodoje įvyko 20 renginių: seminarų, naujienų pristatymų, čempionatų.

Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų asociacija po penkerių metų pertraukos „Pelenėje“ ir vėl surengė atvirąjį Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų konkursą. „Tai puiki proga pasirodyti jaunimui“, – įsitikinusi Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų asociacijos vadovė Rūta Bražiūnienė.

Parodoje vėl vyko atviras Lietuvos kirpėjų, grožio specialistų bei šių specialybių mokytojų ir studentų čempionatas, savo patirtimi ir žiniomis dalinosi garsūs specialistai, pavyzdžiui, gydytoja dermatologė Tiina-Orasmae-Meder, Oksana Šatrova, Michailas Ševeliovas ir daugelis kitų. Vyriškų kirpimų tendencijas pristatė ir šou programą parengė Sergey Rudnitskiyj.

Parodoje fiksuotas ir Lietuvos rekordas – ilgiausia, iš pridėtinių plaukų supinta kasa. Jos autorė, panevėžietė Daiva Jankauskaitė.

AIK

KTU

Tėvynė

H2Auto plovykla

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.