11.6 C
Panevėžys
Antradienis, 27 rugsėjo, 2022

Herojumi tapęs kasininkas iš klientų sulaukia ir pagyrų, ir dovanų

AutoriusjpFotodelfi

Prieš kelerius metus baldų įmonėje dirbusiam Sauliui teko gana greitai permąstyti gyvenimo būdą. „Profesinės ligos“ atneštos bėdos paskatino vyrą imtis jam iki šiol nepažintos srities, bet dabar jis džiaugiasi – įsidarbinęs kasininku gali ir toliau skirti laiko hobiams, o jo pastangas darbe įvertina ir pirkėjai. Saulius iš kliento yra gavęs net knygą su dedikacija, o rugpjūtį jis buvo išrinktas ir vienu iš rugpjūčio herojų – darbuotoju, kuris sulaukė ypatingų pagyrų iš lankytojų.

„Yra krikščioniškas pasakymas: mylėk savo artimą kaip save patį. Banalu, bet kasdien stengdamasis tuo vadovautis pats matau – kokią energiją tu žmonėms duodi, tokia ji tau ir grįžta“, – įsitikinęs lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje Kaune dirbantis Saulius Čivilis.

Jis neslepia, kad prekybos tinkle darbą jis susirado užklupus stuburo problemoms. Chirurgas primygtinai nurodė sumažinti fizinį krūvį, o patirties prekyboje iki tol neturėjusiam vyrui kasininko darbas pasirodė kaip tinkamiausias variantas.

„Labai patinka ir darbo grafikas: 4 dienas dirbi, tuomet 4 – laisvos. Per jas galiu ir prie savo hobių – baldų, metalo dirbinių – pasikrapštyti. Būna, reikia nusipirkti detalių, įrengimų, kurie parduodami tik darbo dienomis, tad man labai aktualu turėti laisvo laiko būtent šiokiadieniais“, – sako Saulius.

Prie savitarnos kasų dirbantis vyras džiaugiasi, kad jam labai retai tenka sutikti nemalonių klientų. Priešingai – dažniau jis maloniai nustemba darbo vietoje.

„Tikriausiai labiausiai stebina itin garbaus amžiaus senjorai, kurie net atsisako pagalbos – patys savitarnos kasoje kuo puikiausiai susitvarko, kartais ir geriau nei jauni žmonės. Jie noriai mokosi, o daržoves ar vaisius atpažįsta ir greičiau už jaunimą, kuris, būna, painiojasi pavadinimuose“, – pasakoja Saulius.

Komunikabilus ir paslaugus vyras parduotuvėje nelieka nepastebėtas – jau turi subūręs nemažą ratą nuolatinių pirkėjų, su kuriais susiformavęs draugiškas ryšys. Net kelis kartus yra gavęs ir dovanų, o vienas klientas jam yra įteikęs savo parašytą knygą su asmenine dedikacija.

Džiaugiasi jis ir sulauktu mėnesio herojaus įvertinimu, kurį jam pelnė pirkėjos palikti žodžiai: „Saulius savo darbo vietoje tarsi žuvis vandenyje. Jei tik reikia pagalbos, jis jau šalia, pasiruošęs padėti. Jis labai efektyviai ir kultūringai dirba, kad nesusidarytų eilės – o tai labai svarbu“.

Kartu su šiltais žodžiais, Saulius gaus ir finansinę paskatą, kurią juokaudamas žada skirti geros kavos aparatui, kad ir toliau netrūktų energijos kasdieniame darbe.

Vienoje parduotuvėje – net du mėnesio herojai

Toje pačioje Kauno parduotuvėje klientus žavi ne tik Saulius, bet ir pardavėja Rita, kuri dalijasi ir gera nuotaika, ir naudingais patarimais pirkėjams. Dėl savo profesionalumo ji pavadinama ir „bitute“.

„Man peršasi išvada – jos darbo metu procentiškai įvyksta daugiausiai pardavimų kulinarijos skyriuje, – apie Ritą atsiliepia pirkėja. – Ji prisimena klientų perkamus produktus, primena, kad jiems yra nuolaidos. Taip pat pasiūlo išbandyti naujus gaminius, kurie jau ne kartą patiko visai mūsų šeimai.“

Parduotuvės vadovė Daiva Varaškevičienė nesistebi tokia pirkėjų meile šiems darbuotojams – jos žodžiais tariant, jie dirba taip, lyg dirbtų „sau“, o Rita heroje tampa jau antrą kartą.

„Kai jie dirba – man ramu, kad klientais bus puikiausiai pasirūpinta. Žinau, kad šie palikti įvertinimai nebuvo tiesiog pasitaikiusi gera diena Sauliui ir Ritai. Kiekvieną dieną bet kuris pirkėjas galėtų apie juos parašyti tuos pačius gražius žodžius“, – įsitikinusi D. Varaškevičienė.

Priverčia nusišypsoti net ir piktus „ant viso pasaulio“

„Maxima“ jau kelerius metus vykdo mėnesio herojų iniciatyvą, kuri sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Į parduotuvę kiekvienas žmogus atsineša ir savo emocijas, tad pardavėjams tenka susidurti ir su piktais ar nusivylusiais klientais. Tokiais atvejais net ir aplinkiniai pastebi „Maximos“ darbuotojų sugebėjimą susitvardyti stresinėse situacijose.

„Stovint kasoje išgirdau, kaip prieš mane esantis vyras necenzūriniais žodžiais peikia pardavėją dėl kainos neatitikimo. Ji nepasimetusi, nepuolusi jo, etiškai paaiškino situaciją. Malonu, kad personalas net ir tokiomis aplinkybėmis išlieka kultūringas bei empatiškas“, – Alytuje dirbančią Liną giria klientė.

Tuo tarpu vilnietė pirkėja prisipažįsta, kad vieną dieną ji pati į „Maxima“ parduotuvę įbėgo skubanti ir pikta tiesiog ant visų. „O čia informacijos kasoje pasisveikina, šypsosi jaunutė pardavėja, jos akys švyti. Aš net šypsotis pradėjau – ačiū jums už tokius darbuotojus“, – kasininkę Ernestą prisimena pirkėja.

Klaipėdietis pardavėjas Pavelas šeimai Klaipėdoje taip pat įstrigo savo maloniu bendravimu ir pagalba. „Apsiperkame visus savaitgalius šioje parduotuvėje, ir nors savitarnos kasoje nuolat būna daug pirkėjų, Pavelas visada malonus, paslaugus ir su gera nuotaika. Nereikia ilgai laukti pagalbos – jis pats pastebi, kam jos prireikia, ir padeda“, – savo įspūdžiais iš parduotuvės dalijasi šeima.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Augančių išlaidų laikotarpiu – finansinis pastiprinimas „Lidl Lietuva“ darbuotojams

confident-noyce

Apsipirkusi „Maximoje“ moteris laimėjo 30 tūkst. eurų – didysis prizas laukia dar keturių laimingųjų

confident-noyce

„Maxima“ keičia „Ačiū“ korteles

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau