Grožio industrijoje sėkmingą verslą vystanti O. Pikul: „Dėkoju buvusiam vyrui“

AutoriusJPFotoTOMAS PETROVSKIS
O. Pikul.

Kone dviejų dešimtmečių patirtį vizažo srityje sukaupusi Oksana Pikul neslepia, kad savo grožio namų atidarymui prireikė ne tik drąsos, bet ir nemažų investicijų. Kurį laiką moteris veržėsi diržus, tačiau šiandien tikina pagaliau galinti atsikvėpti. Visgi, pažvelgus į praeitį, ji sako būtų dirbusi dar daugiau, bet ir tai, ką turi dabar, pasiekė iš didžiulio noro būti savarankiška ir nepriklausoma.

Antrajam sezonui į „Lietuvos ryto“ televiziją sugrįžta žiūrovų pamėgta sekmadienio ryto laida „Gyvenimas versle“, kurioje ir toliau kaskart uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleis šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.

Šio sekmadienio laidos herojė – Oksana Pikul, kuriai savo hobį – silpnybę makiažo priemonėms ir pomėgį vizažui – bėgant metams pavyko paversti sėkmingu verslu. Žinoma, iššūkių būta ne vienas, o darbo, siekiant sėkmės, įdėta ypač daug, tačiau visa tai atnešė rezultatą, išpildžiusį turėtus lūkesčius.

„Anais laikais iš tokios specialybės, kaip vizažistė, juokdavosi. Sakydavo „blondinė su makiažo šepetuku“ joks čia ne verslas ir anaiptol jokia čia ne profesija. Tačiau nesvarbu koks būtų darbas, jeigu tiki savimi, įdedi indėlio, jėgos, savęs, tai bet kokią veiklą galima išsiugdyti į normalų verslą“, – laidoje pasakos moteris.

Tiesa, tik ties profesionaliu vizažu Oksana neapsiribojo ir šiandien vykdo net šešias skirtingas veiklas: reklamos socialiniuose tinkluose, koncertai, mokymai, elektroninė parduotuvė, makiažai bei žinoma grožio namai. O netrukus startuos ir septintasis moters verslas, bet kas tai, ji kol kas laiko paslaptyje.

„Mano padarytos verslo klaidos mane motyvuoja ir darbas man yra tarsi azartinis žaidimas, pavyks arba ne. Dešimt verslų sukurk, vienas ir jų bus neblogas, o gal net labai geras. Visgi, manau, kad verslo moterys plėšosi, bent jau aš plėšausi, nors nesakau, kad man tai nepatinka. Savo laisvą laiką aš praleidžiu ne su draugais, kaip kiti, o su vaiku, nes suvokiu, jog aš labai daug laiko iš jo atimu dirbdama“, – atviraus Oksana.

Nors moteris darboholikė, ji neslepia, kad nuo pat universiteto laikų iki dabar ją persekioja blondinės stereotipai. Ne ką mažiau kritikos girdėjo ir tuomet, kai susituokė su krepšininku Simu Jasaičiu, tačiau žinomumas Oksanai išugdė imunitetą kitų nuomonei, tad savo užsibrėžtų tikslų link ji žengia drąsiai ir užtikrintai.

„Noras dirbti, užsidirbti ir suvokimas, ką reiškia turėti savo finansus, nepriklausyti nuo nieko buvo mano noras ir džiaugiuosi buvusiu vyru, kuris tuomet skatino mane nesėdėti ir nekurstyti šeimos židinio. Galbūt kitoms moterims tai patogu, bet man taip nebuvo. Man patogiau dirbti, save realizuoti, kurti, daryti, todėl galiu pasakyti jam ačiū, nes pastūmėjo būti savarankiška“, – pripažins Oksana.

Prieš trejus metus duris atvėrę Oksanos vardo grožio namai, pareikalavo didelių investicijų. Kad galėtų įsirengti taip, kaip visada norėjo ir nereikėtų sukti galvos dėl nuomos mokesčių, moteris nutarė patalpas įsigyti. Ir čia Oksana nėra tik vadovė, kaip pati sako, ji – dalyvė ir į visus procesus stipriai įsitraukia bei džiaugiasi, kad klientai tai jaučia.

„Šokau aukščiau bambos, teko paplušėti, padirbėti, pasinervuoti ir net pasispausti. Dirbau kaip išprotėjusi, jog atrodė, kad ilgą laiką dirbu nemokamai, nes visas uždirbtas pelnas keliaudavo į saloną. Tas beprotiškas noras sukurti gražią aplinką ir didelės investicijos mane truputį spaudė, bet šiandien jau galiu atsipalaiduoti“, – sėkmės paslaptimi dalinsis Oksana.

Kita laidos tema: per metus nuo idėjos iki rezultato

Nors vaikystėje Vita Kamiskienė svajojo sekti tėčio pėdomis ir tapti gaisrininke, moteris baigė medicinos studijas, tačiau gyvenimas pasisuko taip, kad daugiau nei dešimtmetį Vita dirbo logistikos srityje ir mintys apie pokyčius ją lankė vis dažniau. Įkvėpimu padėti tašką tapo pokalbis su drauge ir prieš metus laidos pašnekovė ryžosi išeiti iš gerai apmokamo darbo, nors ir be plano ką veiks toliau. Pirmiausia, kaip ji pati pasakoja, sau leido normaliai išsimiegoti bei pasilepinti įvairiomis sveikatinimo procedūromis.

„Aš ne tiek atsipalaiduoju tose procedūrose, kiek mane paliečia viskas, kas ten vyksta. Būdavo klausinėju, klausinėju ir tos merginos net į mane keistai žiūrėdavo, nes galvodavo, kad aš ateinu iš jų informacijos išgauti. Tačiau tuomet supratau, kad jeigu man natūraliai įdomu, galbūt tai ir yra mano kelias“, – laidoje pasakos Vita.

Taip gimė idėja atidaryti savo saloną. Svarstydama įvairias verslo idėjas, moteris atrado Italijoje sportininkams sukurtą endosferos terapiją ir tiesiog susižavėjo jos rezultatais. Tokios terapijos metu sukuriamas vibracijos ir slėgio derinys, kurį Vita apibūdina kaip kraujagyslių gimnastiką.

„Aparatas suaktyvina kraujotaką ir stumdo skysčius iš organizmo. Didžioji dalis moterų ateina su noru būti gražesne, pataisyti kūno kontūrus, atsikratyti celiulito, bet aš labai džiaugiuosi, kad jos eidamos kursą supranta, jog ne tame esmė. Visos iki vienos man pasakė, kad geriausias šitos terapijos rezultatas – gera savijauta“, – pasakos moteris.

Tačiau prieš atidarant „EndoTera“ studiją, ant Vitos pečių gulė ne tik naujos žinios, bet ir aparato pirkimas ir patalpų įrengimas. Moteris turėjo šiek tiek santaupų, tačiau jai finansiškai ypač padėjo vyras, nors ieškant pirmųjų klientų, prie verslo augimo prisidėjo ir daugiau Vitos pažįstamų.

„Padariau gražius kvietimus ir išsiunčiau juos savo draugėms, pažįstamoms. Aišku, buvo ir tų kurie padėkojo ir neatėjo, tačiau iš tų, kas atėjo, gimė mano klienčių ratas“, – savo verslo istorija laidoje dalinsis Vita.

Kita laidos tema: vieta, kur valo viską, tik dar ne sąžinę

2011-aisiais metais Pauliaus keliai susikirto su drabužių taisyklos „Linos Artelė“ įkūrėjais Arūnu ir Lina. Visi drauge jie nutarė įsteigti drabužių valyklą, tačiau tai nebuvo spontaniškas sprendimas: viskas prasidėjo nuo verslo plano, idėjos, pavadinimo, konsultacijų su specialistais, todėl toji pradžia iki starto užtruko apie metus laiko.

„Pradžia buvo su dideliais iššūkiais, nes mes turėjome įrodyti savo šeimos nariams, kad tai, ką mes dabar aukojame ir statome ant kortos, yra tai, kuo mes tikime. Buvo dvejonių, nes pinigų suma 2013-aisiais metais artėjo prie 1 milijono litų. Mums tai buvo kosmosas, drebančiomis rankom pasirašinėjome sutartis, bet ta baimė virto sėkmė“, – laidoje pasakos įmonės vadovas Paulius Slavinskas.

Netgi metus partneriai rinko informaciją, dalyvavo parodose, bendradarbiavo su profesionalais. Taip jie išsigrynino strategiją įsigyti kuo modernesnę techniką, kad valymo procesui reikėtų kuo mažiau rankų darbo ir klientams jie galėtų pasiūlyti mažesnę kainą. Paplušėti buvo verta – šiandien „Paulini“ turi beveik 40 padalinių ir virš 200 vietų, kur paimami ir pristatomi drabužiai, o kaip juokauja pats vadovas, teikiamos paslaugos tokios plačios, jog vienintelio dalyko, kurio negali išvalyti, tai tik sąžinė.

„Dabar vienas iš mūsų pagrindinių tikslų yra paleisti švaromatą – išmanią spintą, stovinčią lauke. Tokiu būdu mes turėsime galimybę ateiti į mažesnius miestelius, kur tos valymo paslaugos taip pat yra reikalingos“, – naujienomis dalinsis vadovas.

Beje, švaros namų iškaboje galėjo šmėžuoti ir tokie pavadinimai kaip „Švaruolis“, „Marškininis“ ar net „Orgnung“, tačiau dizainerė pasiūlė paprastą, bet genialų sprendimą – sujungti bendrasavininkų Linos ir Pauliaus vardus, o galūnę padiktavo itališki valyklos technologijos pagrindai.

„Turbūt mes buvome vieni iš pirmųjų, kurie intensyviai ėmė šmėžuoti televizoriaus ekranuose kaip laidų rėmėjai, kadangi toje aplinkoje žinomų žmonių ir nuomonės formuotojų yra pakankamai nemažai. Tiek mes jų aktyviai ieškojome, tiek jie ieškojo mūsų ir tuo metu mūsų žinomumui tai buvo sprogimas“, – apie sėkmę pasakos įmonės vadovas.

„Gyvenimas versle“ – jau antrą sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas.  Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., tik per „Lietuvos ryto“ televiziją.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ukrainiečių aktorė karo faktą neigė iki paskutinės akimirkos: „Nežinojome – išgyvensime ar tuoj numirsime“

confident-noyce

Apie vyrus, bet sukurtas ir kiekvienai moteriai: serialas „Šviesoforas“ leisis į nesibaigiančią santykių karuselę

confident-noyce

S. Nainė apie nematomą verslo pusę: „Buvo etapas, kai gyvenau dėl kitų, visiškai pamiršusi save“

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau