15.5 C
Panevėžys
Sekmadienis, 26 rugsėjo, 2021

Gedimų TOP5: dėl kokių priežasčių dažniausiai reikalinga pagalba kelyje?

Ar dažnai pasitaiko atvejų, kuomet dėl gedimų kelyje tenka pakoreguoti kelionės planus? Skaičiuojama, kad per mėnesį pagalbos kelyje prireikia mažiausiai 2 tūkst. vairuotojų. Nors kviesti techninę pagalbą įprastai tenka dėl rimtų nesklandumų, tarp penkių dažniausių užfiksuojami ir tokie kurioziniai, kaip užtrenkti automobilio rakteliai. Šįkart ekspertai ne tik išskiria dažniausiai pasitaikančius gedimus kelyje, bet ir dalijasi patarimais, kaip jų išvengti.

Bendrovės „Falck Lietuva“ duomenimis, per metus pagalba kelyje vidutiniškai suteikiama 25 tūkst. vairuotojų. Taip pat pastebima, kad apie 15 proc. visų įvykių, kuomet vairuotojams tenka kviesti pagalbą, įvyksta už Lietuvos ribų.

„Nors dažniausios priežastys, paskatinančios ieškoti pagalbos, – eismo įvykis, variklio ir akumuliatoriaus problemos, sprogusi padanga, pasitaiko ir tokių situacijų, kuomet techninė pagalba kelyje reikalinga dėl ištuštėjusio degalų bako ar užtrenktų raktelių. Pastebime, kad dėl spartėjančio gyvenimo tempo tokios situacijos tampa vis dažnesnės. Nuolat visur skubėdami žmonės vis dažniau pamiršta įprastus dalykus, tokius kaip degalų įsipylimas“, – sako Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ žalų departamento vadovas.

Gedimų prevencija – mažiau neplanuotų sustojimų

Siekiant sumažinti automobilio gedimų tikimybę, vairuotojams reikėtų iš anksto pasirūpinti transporto priemonės technine būkle. Įprastai autoservise apsilankoma tik kartą per dvejus metus, prieš atliekant automobilio techninę apžiūrą, tačiau įvertinti automobilio būklę rekomenduojama bent kartą per metus.

Žinoma, apsilankymų skaičius gali išaugti ir dėl eksploatavimo sąlygų – jeigu per metus nuvažiuojama daugiau nei 30 tūkst. kilometrų arba jeigu automobiliu važinėjama prastesniais keliais, patariama į autoservisą užsukti dar dažniau.

„Nors naujos transporto priemonės gedimų tikimybė visuomet yra mažesnė, net ir šių automobilių savininkai neišvengia techninių problemų, tokių kaip išsikrovęs akumuliatorius ar įvairūs elektronikos gedimai. Taip pat reikėtų nepamiršti, kad kartais koją pakiša ne automobilio būklė, bet išsiblaškymas. Nesvarbu, ar automobilio vertė siekia 2 tūkst. eurų ar 200 tūkst. eurų, degalai pasibaigia nepriklausomai nuo transporto priemonės kainos“, – sako Saulius Stepšys, „Falck Lietuva“ generalinis direktorius.

Specialistai skaičiuoja, kad papildomos išlaidos, susijusios su automobilio transportavimu, degalų pristatymu, pakaitine transporto priemone ar nakvyne, patiriamos iš anksto nepasirūpinus pagalbos kelyje paketu, gali svyruoti nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių eurų.


1 komentarai

Laurynas 2017-04-27 12:48 at 12:48

Na, važiavimas iki kol pasibaigia degalai tai čia jau vairuotojo neapsižiūrėjimo dalykas, bet, jei yra tokia paslauga, tai kodėl ja nesinaudoti? Negi stumsiesi mašiną iki artimiausios degalinės arba lakstysi su talpa, kai net neaišku, kur ta artimiausia degalinė yra. Aš manau, kad visais atvejais techninė pagalba kelyje yra labai gerai, aš rinkdamasis draudimą tikrai atsižvelgiu į tai, ką siūlo draudimo įmonės. Tai gal net kažkiek įtakojo pasirinkimą automobilį drausti Lietuvos draudime, nes jie siūlo platų pagalbos kelyje spektrą http://www.ld.lt/privalomasis/technine-pagalba-kelyje

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Anglies pėdsako mažinimas įgavo pagreitį: į klientų parkus išriedės pirmieji elektriniai „Nikola“ sunkvežimiai

confident-noyce

„Jaguar“ į Lietuvą atvežė ypatingą visureigį – 550 AG „F-Pace SVR“

confident-noyce

Siūloma suvienodinti atsakomybę motociklų ir automobilių vairuotojams

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau