12 C
Panevėžys
Antradienis, 18 gegužės, 2021

Fiksuojami didesni klientų srautai savitarnos degalinėse

Lietuvoje įsigaliojus karantinui dėl koronaviruso COVID-19, daugelis valstybės institucijų ir privataus verslo atstovų ragina visuomenę naudotis savitarnos sistemomis, leidžiančiomis išvengti žmogiškojo kontakto. Automatinių degalinių tinklo atstovas pastebi pastarosiomis dienomis išaugusius vairuotojų srautus ir padidėjusį vidutinį įsipylamą degalų kiekį.  

„Vyriausybei paskelbus apie karantino pratęsimą šalyje, privačių klientų atsiskaitymų skaičius mūsų degalinių tinkle išaugo, lyginant su prieš tai buvusiu savaitgaliu. Augimas kilo palaipsniui, tačiau pastebėjome dar didesnį klientų srauto augimą degalinėse visoje šalyje“, – sako degalinių tinklo „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Markus Lindkvist.

Automatinių degalinių tinklo atstovas atkreipia dėmesį, kad per savaitgalį augo atsiskaitymų banko kortelėmis operacijų skaičius. Jo vertinimu, taip vairuotojai greičiausiai elgiasi ne tik siekdami taupyti laiką, bet ir sąmoningai vengdami naudoti grynuosius pinigus, kurie yra vienas iš užkrečiamųjų ligų sukėlėjų perdavimo būdų.

Sveikatos apsaugos ministerija gyventojams rekomenduoja rinktis elektronines atsiskaitymo priemones. Jeigu visgi atsiskaitoma banknotais ir monetomis, būtina kuo dažniau plauti rankas, neliesti veido neplautomis rankomis. Jei atsiskaitant tenka rankiniu būdu suvesti PIN kodus, taip pat būtina atsakingai pasirūpinti rankų higiena: naudoti pirštines, rankas dezinfekuoti.

Paskelbus karantiną visoje šalyje „Neste“ degalinės ir toliau dirba įprasta tvarka. Bendrovė nuolat stebi situaciją dėl pasaulyje plintančio COVID-19 ir nori nuraminti savo klientus, kad degalų šiuo metu netrūksta, užsakymai suplanuoti ir vyksta be trikdžių.

„Degalų atsargomis besirūpinančių ir į degalines užsukančių klientų prašome laikytis saugumo priemonių: vengti kontakto su kitais klientais, mokant už degalus savitarnos terminaluose rinktis bekontaktį atsiskaitymą, pilant degalus naudoti vienkartines pirštines, kurias rasite visose mūsų degalinėse“, – pataria M. Lindkvist.

Siekiant apriboti fizinį kontaktą ir užtikrinti klientų bei darbuotojų saugumą, visiems „Neste“ darbuotojams suteikta galimybė dirbti iš namų. Klientai  ir toliau yra aptarnaujami telefonu ir el.paštu įprastomis darbo valandomis.

Esant pasikeitimams, aktuali naujausia informacija klientams bus teikiama bendrovės interneto svetainėje, socialinių tinklų paskyrose, el. laiškais arba SMS žinutėmis, jei klientai yra davę sutikimą būti informuoti šiais kanalais.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Degalinėje prie Panevėžio – dviejų vilkikų vairuotojų konfliktas

confident-noyce

Berčiūnų kaimo gyventojai įsitikinę, jog nuo jų bandoma nuslėpti degalinės statybas

confident-noyce

Iš Panevėžio degalinės „išgaravo“ 152 litrai kuro: apsukruolių padarytą žalą pastebėjo ne iš karto

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau