ETRANSPORT pavežėjai – jau ir Panevėžyje

AutoriusSAMANTA ILONYTĖFotoBENDROVĖS

ETRANSPORT yra viena iš populiariausių taksi bei pavežėjų iškvietimo programėlių Lietuvoje, tačiau panevėžiečių tarpe ji dar nėra įgijusi tokio žinomumo. Vis dėlto, kviečiame susipažinti su įmone ir jos siūlomais privalumais.

Kviečia įsidarbinti

ETRANSPORT direktorius Virginijus Kukalis tikino, kad paskutinius dvejus metus Panevėžyje iš jų įmonės buvo galima užsisakyti tik taksi, bet nuo praėjusių metų gruodžio, pristatė ir pavežėjų paslaugą.

„Kuo skiriasi taksi ir pavežėjai? Pavežėją pagal įstatymus galima išsikviesti tik per aplikaciją, o taksi galima ir per telefoną, ir per aplikaciją“, – paaiškino jis bei pridūrė, kad keleiviams siūloma naudotis patogia ETRANSPORT programėle, kuri galima tiek Android, tiek iOS naudotojams.

„Esame įsitvirtinę didžiausiuose Lietuvos miestuose ir skiriame dėmesį kitiems taip pat labai svarbiems miestams, todėl sutelkėmė visas pastangas, kad tiek Panevėžio vairuotojai, tiek miesto keleiviai galėtų pagerinti savo gyvenimo kokybę mūsų platformos pagalba“, – teigė V. Kukalis.

Įmonė mieste veikia jau nuo 2018 metų, bet, kaip minėta, dėl pasikeitusių įstatymų, teko keisti darbo pobūdį, tad veikla šiame regione buvo priblėsusi. Tačiau nauja galimybė dirbti pavežėjams, direktoriaus manymu, turėtų atgaivinti šio regiono taksi ir pavežėjimo paslaugas.

Natūralu, kad išaugus užsakymų kiekiui reikia ir darbo jėgos. Dabar mieste dirba 25 darbuotojai (taksi vairuotojai ir pavežėjai), tačiau ETRANSPORT kviečia visus norinčius prisijungti prie komandos. „Siekiame pritraukti ir vairuotojus. Taikome itin mažus komisinius – vos 5 proc. Tai – tris kartus mažesni komisiniai nei kitų konkurentų. Taip pat nereikalaujame reklamos klijavimo ant automobilio. Suteikiame galimybę dirbti kiek norite – pamainų ar kontrolės nėra“, – įsidarbinti kvietė vyras.

Užtikrina saugumą

„Vilniuje esame pakankamai žinomi ir populiarūs, o Panevėžyje žinomumą dar reikia didinti. Tačiau, jei kyla klausimas, kuo mes labiausiai išsiskiriame, atsakymas – saugumu. Mes esame sudarę sutartį su Registru centru ir turime susiprogramavę sistemą taip, kad veiklą vykdyti galėtų tik tie pavežėjai, kurie turi galiojančias licencijas“, – apie įmonės privalumus pasakojo V. Kukalis.

„Tikrai netikiu, kad konkurentai turi pasisamdę 10-20 darbuotojų, kurie kasdien tikrina darbuotojų licencijas, ar jie gali vykdyti veiklą, ar ne. Na, o pas mus šie duomenys nuolatos tikrinami automatiškai. Jei vairuotojas turi pažeidimų, mūsų sistemoje iškart viskas rodoma. Iš keleivio pusės, manau, tai tikrai užtikrina saugumą. Investuojame į modernias technologijas, nes tik taip galima judėti į priekį ir užtikrinti gerovę bendruomenei“, – pabrėžė direktorius.

Svarbu ir tai, kad įmonė labai lanksti, todėl yra pasirengusi tobulinti aplikaciją, joje programuoti papildymus. „Jei klientai pastebi, kad kažko trūksta, yra drąsiai kviečiami teikti pasiūlymus“, – sakė jis.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžietis aštuonių taksi įmonių vadovas teismui aiškinsis dėl mokesčių vengimo

confident-noyce

Du vyrai nesumokėjo taksi vairuotojai už kelionę iš Marijampolės į Kauno rajoną

confident-noyce

Galimai užsikrėtusieji koronavirusu vykti tyrimui su pavežėjais gali tik iš anksto juos informavę

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau