Dvidešimt penkeri sėkmės metai kartu su bendrove „Merlangas“

Dvidešimt penkeri sėkmės metai kartu su bendrove „Merlangas“

Sofija GRITĖNAITĖ / Gedimino BALČIŪNO nuotr.

Bendrovė „Merlangas“ 25-erių metų veiklos jubiliejaus proga, pakvietė įmonės darbuotojus į pokylių namus „Vasaris“, kur skambėjo išskirtinės padėkos žodžiai tiems, kurie jau daugybę metų rūpinasi ir užtikrina, kad daugiau kaip penki tūkstančiai Panevėžio miesto gyventojų bei 50 miesto, rajono, Kupiškio, Rokiškio, Biržų įmonių ir įstaigų galėtų gauti kokybiškas, nepriekaištingas paslaugas pastatų priežiūros srityje.

Myli, gerbia, vertina

BIC

UAB „Merlangas“ direktorė Santa Vaškevičienė prisipažino, kad nors per 25-erius metus matė ir patyrė daug pokyčių, bet išsaugojo pamatines vertybes: kurti patrauklesnę darbo aplinką, mylėti, gerbti darbuotoją, vertinti užsakovą.

„Kiekvienam darbuotojui noriu padėkoti ir tarti nuoširdžiausią, šilčiausią žodį – ačiū. Įmonės „Merlangas“ dvidešimt penkerių metų sukaktis – tai intensyvios profesinės veiklos, šaunių iniciatyvų ir įdomių projektų realizavimo laikotarpis. Renovuota daugiau kaip 50 objektų, o šiuo metu prižiūrime apie milijoną kvadratinių metrų ploto daugiabučių ir viešojo sektoriaus pastatų. Šie tikslai nebūtų įgyvendinti be mūsų buvusių ir esamų kolegų. Šiandien stovime įmonės naujo raidos etapo pradžioje, turime didžiulių galimybių plėsti veiklą tiek Panevėžyje, tiek už jo ribų. Suprantame, kad kryptis į ateitį reikalauja naujų sprendimų. Ne tik pačios geriausios technikos ir technologijų, bet ir pačios geriausios, efektyviausios organizacijos, kuri galėtų pasiūlyti lanksčiausius sprendimus“, – kalbėjo direktorė S. Vaškevičienė.

S. Vaškevičienė.

Kokybė – svarbiausia

Pasak įmonės vadovės S. Vaškevičienės, šiais metais įmonėje vykstantys pokyčiai bus pirmiausia nukreipti į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir ilgalaikių įmonės tikslų pasiekimą.

„Mes pasiruošę toliau investuoti į įmonę, diegti inovatyvius sprendimus ir tobulėti kartu su jumis. Perspektyviai mąstantis darbdavys tikrai nesitenkina tik darbuotojo gebėjimu mechaniškai atlikti tam tikrą funkciją. Nesvarbu, apie kokią paslaugų  teikimo sritį kalbėtume – darbdavys, siekiantis sukurti sėkmingą verslą, ieškos atsakingo darbuotojo, gebančio kritiškai vertinti savo darbo kokybę, atviro naujovėms, iniciatyvaus, siekiančio nuolat tobulėti, mokančio bendrauti, sugebančio įsiklausyti, išgirsti, suprasti ir paguosti kitą žmogų“ – pabrėžė S. Vaškevičienė.

Vertina darbuotojų lojalumą

Įmonės direktorei pritarė įmonės vykdantysis direktorius Artūras Sirbikė.

„Šiuo metu įmonėje dirba entuziastingų ir patyrusių specialistų komanda, kuriai netrūksta kūrybiškumo, aktyvumo, naujų idėjų, o svarbiausia – drąsos ir ryžto jas įgyvendinti. Išties vertiname darbuotojų lojalumą ir esame dėkingi kolegoms, kurių profesinė veikla UAB „Merlangas“ įmonėje tęsiasi 10 metų ir ilgiau“ – didžiavosi komanda jis ir pridūrė:

„Šiemet žadame įdiegti pažangią CRM sistemą, kurios pagalba visi procesai – nuo gedimo užregistravimo iki jo išsprendimo – yra griežtai stebimi ir kontroliuojami. Tuomet, kai žmogus užregistruoja problemą, jis gali būti visiškai ramus, kad ji bus išspręsta, nes sistema padeda nuolat matyti ir sekti proceso eigą. O jeigu problema užregistruota, tačiau nesprendžiama, vadovai iškart gauna signalą“.

Bendrovės „Merlangas“ vykdantysis direktorius paaiškino, kas yra CRM. „Tai ryšių su klientais valdymo sistema, kuri padeda organizuoti ir valdyti įmonės darbą, kuris yra orientuotas į esamų bei potencialių klientų poreikių užtikrinimą. Turint didesnį klientų kiekį yra labai patogu naudotis vieninga sistema, kurioje planuojami darbai, vykdomas jų koordinavimas ir valdymas, stebima klientų aptarnavimo kokybė“, – sakė A. Sirbikė.

Paslaugos elektroninėje erdvėje

Įmonės vykdančio direktoriaus nuomonė, norima dar labiau priartėti prie klientų ir sudaryti galimybės kasdienes paslaugas gauti elektroninėje erdvėje.

„Siūlysime gyventojams keleto mygtukų paspaudimu, paprastai, naudojant mobilųjį telefoną ar kompiuterį registruoti gedimus, gauti pranešimus, atlikti mokėjimus. Bus galima matyti, kokie darbai yra atlikti objektuose, kada ir kokie darbai planuojami ir kiek tai kainuos. Gyventojai tiesiog galės nufotografuoti gedimą mobiliojoje aplikacijoje, o su vartotojo paskyra bus susietas namo vadybininkas, tad jis galės operatyviai reaguoti į gyventojo problemą. Realiu laiku per „live chat“ gyventojai gali bendrauti su namo vadybininku. Ateityje planuojame sukurti papildomą aplikacijos modulį, kuris leistų gyventojams priimti sprendimus dėl darbų atlikimo. Programėlė gerokai palengvins ne tik sąskaitų apmokėjimo procesą, bet ir padės greičiau tvarkyti einamuosius būsto priežiūros klausimus“, – paaiškino A. Sirbikė.

S. Vaškevičienė.

Pristatė dalinę renovaciją

Bendrovės pastatų priežiūros padalinio vadovas S. Lukoševičius teigė, kad įmonė sieks tapti lyderiais ir pastatų atnaujinimo srityje.

„Šiais metais Panevėžio mieste, naudojantis valstybine renovacijos programa, bus renovuoti tik keletas daugiabučių. Todėl kyla klausimas, ką daryti tiems gyventojams, kurie nepapuolė į sąrašą? Tad mes siūlome dalinę renovaciją. Jos metu atliksime visų daugiabučio namo sistemų apžiūrą, vertinimą, sudarysime ilgalaikį planą, kokias sistemas reikėtų atnaujinti, kokius darbus padaryti, kad būtų efektyviausiai taupoma šilumos ir elektros energija. Pagrindiniai darbai, kurie turi didžiausią taupymo efektą – šilumos punktų, vamzdynų atnaujinimas ir modernizavimas, stogo, sienų ir rūsio apšiltinimas, remontas. Be to, skirtingai nei valstybinės renovacijos metu, dalinė renovacija atliekama be valstybės įsikišimo, banko paskolų ir pabrangimo, taigi, gyventojams nereikės rūpintis nei dokumentacija, nei sutartimis su bankais, nereikės imti ilgalaikių paskolų“, – pristatė dalinės renovacijos programos privalumus S. Lukoševičius ir sakė, kad, nors apie darbų eigą patars įmonės „Merlangas“ specialistai, galutinį žodį tars bendrijų gyventojai.

Gyventojai renkasi „Merlangą“

Įmonės „Merlangas“ vadovė S. Vaškevičienė pasidžiaugė, kad pastaraisiais metais ima ryškėti nauja tendencija: gyventojai, pasirinkę savo namą valdyti bendrijos pagrindais, vis dažniau kreipiasi į UAB „Merlangas“ administraciją dėl specifinių paslaugų suteikimo.

„Tai ne tik pastato priežiūros paslaugos, avarinių situacijų lokalizavimas, bet ir apskaitos, ir net namo pirmininko pavadavimas. Bendrijos pirmininkui namo priežiūra neretai yra papildoma veikla, kurią norint išmanyti, reikia ir specifinių žinių bei skirti pakankamai daug asmeninio laiko. UAB „Merlangas“ organizuoja namo bendrųjų konstrukcijų ir visų daugiabučio inžinerinių sistemų – šilumos, vandentiekio, nuotekų ir elektros – priežiūrą. Mūsų specialistai reguliariai vertina situaciją name, o kartą per metus atlieka išsamų viso namo būklės įvertinimą. Su gautomis išvadomis mes supažindiname bendrijų pirmininkus, ypač akcentuodami namo atnaujinimo, remonto darbus, kuriuos būtina nedelsiant atlikti siekiant išsaugoti bendrą turtą, pagerinti gyvenimo kokybę name ar net užtikrinti pačių gyventojų saugumą“, – kalbėjo S. Vaškevičienė ir teigė, galinti tik didžiuotis „Merlangu“, nes tai viena pirmųjų įmonių, įkurtų po nepriklausomybės atkūrimo, kuri stabiliai dirba, auga ir turi didžiulių galimybių plėsti veiklą.

AIK

H2Auto plovykla

EXPO

Labirintų parkas

Mano namukas

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.