Didžiausia išmaniųjų telefonų savininkų baimė – sudaužyti telefono ekraną

Didžiausia išmaniųjų telefonų savininkų baimė – sudaužyti telefono ekraną

JP / Pixabay.com nuotr.

Išmanusis telefonas daugeliui tapo neatsiejamu kasdienio gyvenimo atributu: jis pasitarnauja mūsų darbui, poilsiui ir pomėgiams. Kita vertus, jam sugedus ar sudužus, dauguma patiriame didžiulį stresą – atskleidė „Huawei“ kompanijos užsakymu atlikto tyrimo duomenys.

Tyrimas padėjo išgryninti prioritetus

„Huawei“ kompanijos užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad daugiausiai – beveik 68 proc. respondentų ypač susikrimstų, jei sudaužytų savo įrenginio ekraną. Apklaustieji taip pat teigė bijantys prarasti visą jų išmaniuosiuose įrenginiuose saugomą informaciją (65,37 proc.) bei nerimaujantys, kad suges jų telefono baterija (59 proc.).

BIC

Pagal grėsmes toliau eina tokios su išmaniaisiais įrenginiais susijusios problemos kaip programinės įrangos gedimas (54,53 proc.), drėgmės sukelti gedimai (53,38 proc.), įkrovimo prievado gedimas (44,5 proc.), prisijungimo prie mobiliojo ryšio sutrikimai (37,47 proc.) ir kt.

Siekdama padėti vartotojams, „Huawei“ kompanija sukūrė visiškai naują įrenginių techninės priežiūros kampaniją „Huawei Cares“, skirtą naujų P30 ir P30 Pro įrenginių priežiūrai, kuri užtikrins telefonų ekranų, baterijų, įkrovimo prievadų bei programinės įrangos garantinį aptarnavimą.

„Kadangi patys respondentai šias grėsmes įvardijo kaip prioritetines, būtent joms nusprendėme skirti didžiausią dėmesį planuojant aptarnavimo paslaugų paketą“, – sako „Huawei“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse Mindaugas Plukys.

Problemas spręs nemokamai

Kaip teigia M. Plukys, „Huawei Cares“ paslaugų paketas buvo pristatytas siekiant tęsti nuoseklią kompanijos orientaciją į klientą. Paslauga Lietuvoje startuos liepos 15 d. ir suteiks galimybę kampanijos laikotarpiu (liepos 15 – rugpjūčio 11 d.) įsigytiems P30 ir P30 Pro įrenginiams vieną kartą nemokamai pakeisti pažeistą ekraną per 12 mėnesių nuo paslaugos aktyvavimo dienos. Norint aktyvuoti „Huawei Cares“ paslaugų paketą, reikės savo įrenginyje įsijungti programėlę „HiCare App“ ir užregistruoti įrenginį paspaudus ant „Huawei Cares“ skydelio“.

Visus metus, kiekvieną paskutinį mėnesio ketvirtadienį – šeštadienį vyks „Service Day“ dienos, kurių metu „Huawei“ prietaisų savininkai galės pasinaudoti iki 50 proc. nuolaida įrenginio ekrano keitimui. Negana to, aptarnavimo centro specialistai užklijuos apsauginę plėvelę, padedančią išvengti išorinių pažeidimų, nemokamai.

„Kad būtų ramiau, sugedus įrenginiui ir jį remontuojant bus aktyvuotas specialus techninės apžiūros režimas. Taip naudotojai galės būti ramūs dėl savo privatumo ir duomenų saugumo, bet tai netrukdys atlikti remonto darbų mūsų specialistams“, – pažada M. Plukys.

AIK

Labirintų parkas

Panevėžio gimtadienis

Mano namukas

Biuro verslas

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.