22 C
Panevėžys
Šeštadienis, 15 rugpjūčio, 2020

Dėl šokiruojančios nuotraukos „Maxima“ tikrina mandarinus visose parduotuvėse

Praėjusį savaitgalį socialiniame tinkle „Facebook“ viena vartotoja pasidalijo nuotrauka, kuri žaibiškai išplito, sulaukė daugybės komentarų ir pasidalijimų. Pamačius nuotrauką, į mandarinus daug kam tikrai nesinorės daugiau žiūrėti.

Portalui tv3.lt nepavyko susisiekti su nuotraukos autore. Tačiau nuotrauka publikuota viešu įrašu ir jau pasidalinta daugiau kaip 8 tūkst. pasidalijimų.

Gruodžio 1 d. 16:55 val. paskelbtame įraše matosi nulupti vaisiai, iš kurių skiltelių lenda juodos riebios kirmėlės.

„Vakar pirkti „Maximoje“. Visiems skanaus“, – prie nuotraukos prirašė moteris, iš kurios profilio matyti, kad ji gyvena Jonavoje.

Bendrovės „Maxima LT“ paklausus, ar gali būti, kad parduotuvėse pardavinėjami tokie mandarinai, ši neneigė, kad taip gali būti. Įmonės atstovė ryšiams su visuomene Rima Aukštuolytė atsiuntė tokį komentarą:

„Atsiprašome savo klientų dėl šios situacijos. Vos gavę informaciją dėl galimai nekokybiškų mandarinų, patikrinome analogiškas prekes parduotuvėje, tačiau daugiau nekokybiškų prekių rasta nebuvo. Inicijavome mandarinų patikrinimus visose savo tinklo parduotuvėse. Primename, kad mūsų klientai visada gali kreiptis į mūsų nemokamą infoliniją 8 800 20050 arba rašyti el. paštu klientai@maxima.lt.“

[quote_box_center]Kur kreiptis įsigijus blogus maisto produktus?

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba informuoja, kad pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą.

Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę. Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.

Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.[/quote_box_center]

1 komentarai

Rita 2019-12-05 23:17 at 23:17

Manau,kad tai melas,dėl kirmėlių

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Dar vienai „Maximos“ darbuotojai Panevėžyje patvirtintas koronavirusas

confident-noyce

„Maximos“ darbuotojai Kauno rajone diagnozuotas koronavirusas

confident-noyce

Panevėžiečiai, kurie lankėsi parduotuvėje „Maxima“, kviečiami išsitirti dėl koronaviruso

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau